|
Amke
|
Geplaatst op 30-10-2004, 16:40 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik ben een mollige niet onknappe jonge alleenstaande mama, maar blijkbaar is het alleen al door het woord 'mama' moeilijk voor een nieuwe partner te vinden. Spijtig want de man die met mij iets begint zal niet op dit forum een berichtje moeten plaatsen omdat hij ni aan zijn trekken komt. Ik krijg er gewoon geen genoeg van. Mannen die nu toch willen reageren (tot 33 jaar), je krijgt er geen spijt van, alles is mogelijk en wie weet groeit er wel iets moois in de toekomst uit... maar in de tussentijd kan en mag alles groetjes mama :-*
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
max2
|
Geplaatst op 04-11-2004, 17:59 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi mama, het is waarschijnlijk niet makelijk om als mama aan de ideale man te komen,hierbij wil ik je veel sucses wensen. maar intussentijd zit je daar wel mooi he,wel voor dat probleem ben ik de oplossing. ik ben max en gigolo,ik heb kort blond haar, blauwe ogen,1.81m groot en sportief. ik verwen vrouwen tot in de puntjes zoals ze dat zelf willen en dit alles voor een klein prijsje.neem geen risico en geniet van echt goede sex. info kost geen geld,dus vraag ik je mail me eventjes en je zal zien dat ik eerlijk en oprecht ben. indien je geintreseerd bend kan je ook foto's van mij zien.
groetjes en kusjes
email:gigolo_656@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dave b.
|
Geplaatst op 25-11-2004, 13:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 30-10-2004, 16:40 Amke schreef:
ik ben een mollige niet onknappe jonge alleenstaande mama, maar blijkbaar is het alleen al door het woord 'mama' moeilijk voor een nieuwe partner te vinden. Spijtig want de man die met mij iets begint zal niet op dit forum een berichtje moeten plaatsen omdat hij ni aan zijn trekken komt. Ik krijg er gewoon geen genoeg van. Mannen die nu toch willen reageren (tot 33 jaar), je krijgt er geen spijt van, alles is mogelijk en wie weet groeit er wel iets moois in de toekomst uit... maar in de tussentijd kan en mag alles groetjes mama :-*
|
Hallo Anke (mamma),
Mijn naam is Dave en ik zou zeker wel een keertje met jou willen afspreken. Zo te horen klinkt je erg interessant. En ik zou je niet alleen willen laten staan. Ik moet zeggen dat ik nu niet aan mijn trekken kom. Wat is de naam van je kindje? Voor mij is dat geen probleem. Als je mij interessant genoeg vindt laat dan maar wat van je horen. Oow en by the way ik ben zelf 27.
Groetjes Dave
P.s. hoop dat ik iets van je hoor
|
|
|
|
|
|
|
|