Amke Geplaatst op 30-10-2004, 16:40
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben een mollige niet onknappe jonge alleenstaande mama, maar blijkbaar is het alleen al door het woord 'mama' moeilijk voor een nieuwe partner te vinden. Spijtig want de man die met mij iets begint zal niet op dit forum een berichtje moeten plaatsen omdat hij ni aan zijn trekken komt. Ik krijg er gewoon geen genoeg van.
Mannen die nu toch willen reageren (tot 33 jaar), je krijgt er geen spijt van, alles is mogelijk en wie weet groeit er wel iets moois in de toekomst uit... maar in de tussentijd kan en mag alles  
groetjes mama  :-*

meld dit bericht aan een moderator

sven3100 Geplaatst op 31-10-2004, 01:40
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

Hej, ik wil wel eens chatten of mailen. Als je er zin in hebt, schrijf dan naar sven3100@yahoo.co.uk. Of anders laat me een e-mail adres en dan neem ik het initiatief. Hopelijk tot binnenkort. Groetjes

sjaaki Geplaatst op 31-10-2004, 15:15
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik ben wel benieuwt,
en nieuwsgierig lijkt het je wat om met een 18 jarige boy een avontuurte te ondergaan
xxx sjaak sjaaki1@hotmail.com

allisterpieterse Geplaatst op 01-11-2004, 18:37
gebruiker
Verstuur privé bericht

ik doe dit normaal niet op deze manier :-[maar ik wil je wel leren kennen waar kom je vandaan ik zelf ben van o.vl.

max2 Geplaatst op 04-11-2004, 17:59
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi mama,
het is waarschijnlijk niet makelijk om als mama aan de ideale man te komen,hierbij wil ik je veel sucses wensen.
maar intussentijd zit je daar wel mooi he,wel voor dat probleem ben ik de oplossing.
ik ben max en gigolo,ik heb kort blond haar, blauwe ogen,1.81m groot en sportief.
ik verwen vrouwen tot in de puntjes zoals ze dat zelf willen en dit alles voor een klein prijsje.neem geen risico en geniet van echt goede sex.
info kost geen geld,dus vraag ik je mail me eventjes en je zal zien dat ik eerlijk en oprecht ben.
indien je geintreseerd bend kan je ook foto's van mij zien.

groetjes en kusjes

email:gigolo_656@hotmail.com

amir Geplaatst op 07-11-2004, 22:57
gebruiker
Verstuur privé bericht

mama ik ben een 25 jarige jongen die wel bereid is om zijn leven met je te delen dus hoor ik snel binnekort van je groetjes

istanbul Geplaatst op 08-11-2004, 10:10
gebruiker
Verstuur privé bericht

mooi of niet je ad sprak me aan als je me msn wil of email crazyturk6@hotmail.com

wilie wortel Geplaatst op 15-11-2004, 09:27
gebruiker
Verstuur privé bericht

hoi mama ik ben papa van een zoontje van 1
maar niet alleen maar lijkt het je toch leuk om met mijn te chatten en wie weet meer stuur me dan een berichtje
wiliewortel1975@msn.com
oja ik ben 29 jaar en ook vol slank groetjes van papa!

lekkereram Geplaatst op 16-11-2004, 19:26
gebruiker
Verstuur privé bericht

hier een single man 31jaar uit nijmegen kinderen geen probleem nou ik hoor van je mail me maar kunnen we beter kennis maken

leonar Geplaatst op 19-11-2004, 23:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

Luister door gewoon te zeggen dat jij mama zijt vind ik het sexy.. ben van Limburg.. halfbloed.. zeker niet onknap.. 1m74.. 68kg.. zwart haar donkerbruine ogen.. mijn binnenkant kom je vanzelf te weten.. dus.. leon_costante@hotmail.com

joshua39 Geplaatst op 24-11-2004, 09:30
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo

ik ben een jonge man van 38, 175 groot en 70 KG, sportief en welgesteld, net en intelligent. Ik wil je wel nader kennis maken met je en dan zien wat er verder kan groeien. Laat mij maar iets weten... Joshua :-*

Adf Geplaatst op 25-11-2004, 12:28
gebruiker
Verstuur privé bericht

hey amke natuurlijk ben ik geinteresseerd en waarom zou ik bang worden omdat ik het woord mama hoor ik vind het juist sewy als je zin hebt in een babbel laat maar wetenik zit te wacjhten greetz xxx

Dave b. Geplaatst op 25-11-2004, 13:47
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 30-10-2004, 16:40 Amke schreef:

ik ben een mollige niet onknappe jonge alleenstaande mama, maar blijkbaar is het alleen al door het woord 'mama' moeilijk voor een nieuwe partner te vinden. Spijtig want de man die met mij iets begint zal niet op dit forum een berichtje moeten plaatsen omdat hij ni aan zijn trekken komt. Ik krijg er gewoon geen genoeg van.
Mannen die nu toch willen reageren (tot 33 jaar), je krijgt er geen spijt van, alles is mogelijk en wie weet groeit er wel iets moois in de toekomst uit... maar in de tussentijd kan en mag alles  
groetjes mama  :-*

Hallo Anke (mamma),

Mijn naam is Dave en ik zou zeker wel een keertje met jou willen afspreken.
Zo te horen klinkt je erg interessant.
En ik zou je niet alleen willen laten staan.
Ik moet zeggen dat ik nu niet aan mijn trekken kom.
Wat is de naam van je kindje?
Voor mij is dat geen probleem.
Als je mij interessant genoeg vindt laat dan maar wat van je horen.
Oow en by the way ik ben zelf 27.

Groetjes Dave

P.s. hoop dat ik iets van je hoor

Youri Geplaatst op 25-11-2004, 19:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

[hoi, ik ben 22 jaar woon in Asse   ben van Russland . ik heb  zwart haar en bruin ogen    dit is mijn email.
youri_youri_7@hotmail.com
Youri