|
parabel
|
Geplaatst op 30-12-2004, 22:14 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mooi zo, daar blijf je fit bij. Je moet wel tegen mijn humor kunnen! Ik houd van spot en ironie. De sex: geen kinky dingen. Wel lekker lang. Heb het laatst 30 min. volgehouden. De dame in kwestie kon niet meer. Vertel iets mer over je zelf. Waar woon je? oeft niet exact, maar dat maakt een 'date' wel gemakkleijker. Overings neudken zonder zonder iemend aantrekkelijke te vinden, komt gelijk aan masturberen in een vrouw. Daar ps ik voor. Hoe zie jer er uit? Alhoew 54 ben ik 'boyish'. Dat kom omdat ik gestelijk top-fit ben. En lich. ook. Wacht met spanning je antwoord af. Je lijkt me een leuk type. Is er overigens ook een gesprke mog.? anders dan over motrofietsen e.d. zaken (men can be boring!)
Groetjes,
Parabel
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Houden vrouwen echt van seks? |
|
|
parabel
|
Geplaatst op 30-12-2004, 22:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi, Ik ben geen macho! Ik hoop niet dat het een teleurstellng is. I.h.a. ben ik echt vrouwvreindelijk, maar ik ben ook geen h'jurk'. 'Hop erop, en eruit', daar vnd ik niets aan. Gespreksstof genoeg? In welek sector werk je, dan kan ik me instellen op je. Bijv.: welk wasmiddel gebruik je? Bont of 'wit-was'? Bij C 1000 krijg je 'value for money'. Of iets anders? Wat zijn je belangsstellngen? Groetjes, Parabel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
parabel
|
Geplaatst op 02-01-2005, 15:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hello, It's the mix of mental status and the body. Wihtout a good conversation I can't have sex. Beside I hate prudidishness. Tell me more about yourself. Beside you can mail directly (look careful!) for my mail-address. impulsklok 'ed' yahoo 'dot' com. I am lookng for intimacy and friendship. Are you shure you want to share? Not only to play with words on the internet? Parabel
|
|
|
|
|
|
parabel
|
Geplaatst op 03-01-2005, 10:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het zou kunnen: 'wishfull-Thinking' en 'Geile Billen" zijn een en dezelfde persoon. Vlgs. S. Freud: castrerend(e) type(s):'Leer eerst eens goed enggels, sukkel'. Vrouw(en) zoals deze 'lonken', of 'erotiseren', maar je mag er niet aankomen. Ze zijn ablosolut niet in sttaat tot: 'passie en compassie', zodra je te dicht bij komt, reageren ze afwijzend. zoek het op in DSM 4. Conclusie: letterljk en figuurlijk: lege doos. Parabel
|
|
|
|
|
|
|
|
john40
|
Geplaatst op 08-01-2005, 23:54 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi, Integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke meid van 35 jaar ik ben john en bijna 38 jaar, reis veel in het land en hou ervan integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en vrouwen te verwennen. laten we eerst wat mailen en elkaar betasten. erghe01@yahoo.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pauljeroen
|
Geplaatst op 11-01-2005, 20:12 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Ik ben gescheiden, niet op zoek naar een relatie maar wel naar een minnares. net als jij eigenlijk?
Ik ben 44, woon in Delft, ben slank, aantrekkelijk, lekker lijf, bl haar, bl ogen, en ben voor veel in. Door drukte kom ik erg weinig in de gelegeneheid om een vrouw te verwennen dus het wordt hoog tijd.
Laat je wat van je horen?
xxx Paul
|
|
|
|
|
|
|
jasua
|
Geplaatst op 11-01-2005, 22:23 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-10-2004, 14:11 beautyxxx schreef:
Zijn er nog integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke mannen,tussen de 35 en 45 jaar oud, op deze site te vinden die willen proberen mijn sexuele leven een nieuwe impuls te geven.
Ik ben een integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke meid van 35 jaar die naast hoi hoi mail me op mij prive mail vedat93@hotmail.comeen bestaande relatie op zoek is naar een goede minnaar.
|
|
|
|
|
ik ben op zoek naar lekkere dammes |
|
|
Lieve masseur
|
Geplaatst op 12-01-2005, 23:34 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoi,
Je adv spreekt mij erg aan. Ik ben Chris uit omg Eindhvn,43,1.95,d.blond,bl.ogen, HBO en goed gebouwd wel (ong 93kg). Niet getrwd en geen kids maar wel een relatie. Ik werk zelf als 'electronic engineer'. Ik ben rustig en nogal knuffelig. Ik vind masseren erg leuk om te doen. Dus als je daar ook van houdt? Ook sauna en (zomers) naaktstrand vind ik leuk of een avondje parenclub. Heb je misschien zin om mij te ontmoeten? Wel eerlijk en serieus hoor! Voeg mij dan toe aan je MSN of mail mij op langenlief@hotmail.com
Lieve warme groetjes! Chris
|
|
|
|
|
|
|
enricom
|
Geplaatst op 13-01-2005, 09:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Zijn er nog integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke mannen,tussen de 35 en 45 jaar oud, op deze site te vinden die willen proberen mijn sexuele leven een nieuwe impuls te geven.
Ik ben een integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke meid van 35 jaar die naast een bestaande relatie op zoek is naar een goede minnaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieve masseur
|
Geplaatst op 13-01-2005, 12:25 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoi Yvon!
Je omschrijving spreekt mij wel aan. Ik ben Chris uit omg Eindhvn, 43, 1.95, 93kg, d.blond, bl.ogen, HBO en goed gebouwd wel (beetje 'mannelijk lijf' wel). Ik ben een rustig type en zeker GEEN macho type en vaak erg geil. Ben ook nogal knuffelig. Ook ga ik graag naar sauna en zomers ook naaktstrand. Zin om een keer mee te gaan? OOk masseren vind ik leuk om te doen. Dus als je daarvan houdt moet je zeker reageren! Mail mij anders rechtstreeks naar langenlief@hotmail.com Heb ook MSN en cam. Hoor ik iets van je dan?
Groetjes en liefs
Chris
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12enjoy
|
Geplaatst op 22-02-2005, 22:46 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben een integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke meid van 35 jaar die naast een bestaande relatie op zoek is naar een goede minnaar.
|
Zijn er nog integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke vrouwen van 35 jaar oud op deze site te vinden die willen proberen mijn sexuele leven een nieuwe impuls te geven.
Ik ben een integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke man van 35 jaar die naast een bestaande relatie op zoek is naar een goede minnares.
Mail me eens voor een nadere kennismaking en wie weet......
Groeten, Rob
|
|
|
|
|
|
|
|