|
beautyxxx
|
Geplaatst op 23-10-2004, 14:11 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Zijn er nog integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke mannen,tussen de 35 en 45 jaar oud, op deze site te vinden die willen proberen mijn sexuele leven een nieuwe impuls te geven.
Ik ben een integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke meid van 35 jaar die naast een bestaande relatie op zoek is naar een goede minnaar.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jorrit
|
Geplaatst op 24-10-2004, 16:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-10-2004, 14:11 beautyxxx schreef:
Zijn er nog integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke mannen,tussen de 35 en 45 jaar oud, op deze site te vinden die willen proberen mijn sexuele leven een nieuwe impuls te geven.
Ik ben een integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke meid van 35 jaar die naast een bestaande relatie op zoek is naar een goede minnaar. ik wil je sexuele impuls geven dat ljkt me fijn ik blij jij blij ik ben 43jaar jong en woon in heiloo vlak bij alkmaar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dave b.
|
Geplaatst op 25-11-2004, 14:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben een integere,intelligente,geile,humorvolle, sportieve en slanke meid van 35 jaar die naast een bestaande relatie op zoek is naar een goede minnaar.
Hallo Minnaar,
mijn naam is Dave. En Ik denk dat ik precies val in de selectie pas die jij zoekt. ik ben iemand die echt probeerd de vrouw voorop te stellen. En er alles voor zal doen om een vrouw te kunnen bevredigen.
Groetjes Dave
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomba
|
Geplaatst op 02-12-2004, 13:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Wishfullthinking,
denk (weet het zeker) dat ik wel aan jou voorkeurslijst kan voldoen qua volgorde. Ben 38 jaar, integer , inteligent (goede baan),en nog geil ook en heb beslist veel humor ! (merk je wel als we gaan mailen). Slank en sportief, daar voldoe ik ook aan ! Dus een betere match bestaat niet ! Hoop snel wat van je te horen !
Groetjes , Tomba
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
qualitylover
|
Geplaatst op 27-12-2004, 14:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ben een integere (heb ook een relatie), intelligente (universitair), geile (hou vaak van langdurige sex), humorvolle (het glas is altijd halvol), sportieve (Sport 2x per week) en slanke (1,85 lang bij 75 kg) mannen, tussen de 35 en 45 jaar oud (44). Mail je wensen naar banknote@xs4all.nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jackdejack
|
Geplaatst op 29-12-2004, 09:22 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi ik ben Jack een flike kerel van 48 maar voel me een jonge god van 35!! Ben gebonden mar op zoek naar een sexvriendin die echt van sex moet houden. Ik zelf hou ervan om een vrouw eindeloos lang achterelkaar te neuken tot ze drie vier keer klaar komt. Je moet wel van een pot stevige sex houden want ik vind het heerlijk om hard te stoten in jou zo geile kutje. Nou laat maar weten via mijn hotmail omg. a,dam misschien heb je ook een fotoo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|