|
|
|
|
|
|
|
brandonjustice
|
Geplaatst op 19-09-2004, 08:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi. Ik zal me even voorstellen ik ben Brandon (is echte naam) en kom uit Amsterdam. Ben jongeman van 28 winters. Ik heb HBO gedaan en werk als opsporingsanalist. Ik ga regelmatig uit met vrienden en heb een leuk leven ben alleen niet de juiste tegen gekomen en die zoek ik dan via deze weg. Heb tot nu toe nog geen serieuse reacties gekregen, dus ben benieuwd of jij het wel doet. Ik ben donker blond, trendy haar style, kleed me daar ook naar, ben 1,78 en weeg 70 kilo, lichtgespierd, heb humor, geduld en bij de juiste vrouw monogaam. Ben jij die ene die ik zoek reageer dan, mischien klikt het. Dat hoop ik tenminste. Ik ben geen type met een volle rugzak, ben wie ik ben.
Je kan me mailen via mijn eigen emailadres, is wat persoonlijker dan hier. Mijn emailadres is brandonjustice@hotmail.com, wil ook graag bellen, maar ga me nummer hier niet meer zetten i.v.m. met fakers.
XXXXXXX-jes Brandon. Denk dat ik een reactie wel waard ben.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
godefriedus
|
Geplaatst op 09-10-2004, 22:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
je bent op zoek naar .... wat de enige echte , ja dat ben ik niet denk ik . ik ben ik en wat ik ben zul je alleen leren kennnen naar dat je hebt kennis gemaakt , sorry meid zo ben ik . ik hou van gewone muziek en van rock enz . ben gewoon maar ook gek . hou van verantwoording maar kan ook dat naast meneer leggen . ik ben gewoon ruud
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
alleen leuke spontane vrouwen hahaha met heel veel gevoel voor humor . niet van die huisje boompje beestje en vooral niet meteen ik wil dit en ik wil dat. uiterlijk is bij zaak als het maar klinkt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|