|
deenigeechtenikki
|
Geplaatst op 09-09-2003, 20:05 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Iemand heeft me op een best lullige manier laten zitten en ik wil wraak 8)! Nou ja, wraak , ik wil 'm gewoon een beetje stangen en ik weet dat dat uitstekend gaat lukken als ik in zijn restaurant zou gaan eten met een waanzinnig mooie man.
Wat ik zoek is iemand die: er dus echt heel goed uitziet (type Chris Zegers maar wel wat breder dus ), slim (hou ik van), extravert (ben ik ook) en ontwikkeld is ('t is in dit restaurant echt handig als je weet hoe het werkt), een flinke dosis humor heeft en een behoorlijk kostuum in de kast heeft hangen.
Als jij je hierin herkent, mail me (met foto uiteraard). Ik betaal de rekening en garandeer je een hele leuke avond. Wel met het voorbehoud dat als we eerst iets gaan drinken en het toch niet blijken te klikken ik het etentje niet door zal laten gaan.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
freedom
|
Geplaatst op 10-01-2005, 03:48 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Maak je nou niet zo druk!
ik wil graag met jou je ex afzeiken, maar wat bereik je nou? Hou de eer aan jezelf! Nou als je nog niet van idee verandert bent wil ik met je uit eten. Dat betekent nl dat je echt boos bent, net als ik op mijn ex. Dan delen we de kosten!
Ik ben lang, blond en aantrekkelijk, draag welliswaar geen 3-delig maar hou van klasse en ben goed gekleedt. Daarnaast ben ik een gentleman en ben charmant. Komt dat even goed uit, een diner bij kaarlicht en laten we af en toe zoenen.....want dat doet pijn.....
Liefs, ik hoor van je
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|