triopenhaardsex Geplaatst op 27-11-2016, 18:36 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Wij zijn een Eerlijk, knap, leuk, spontaan, gezellig en open minded stel (zij is 38, Bi en heeft een beetje ervaring met vrouwen, hij is eind 40er, lijkt een stuk jonger en is hetero) We zouden het erg leuk vinden om in contact te komen met een leuke Bi vrouw voor een vriendschappelijk en spannend trio contact voor zowel vrouw/vrouw als vrouw/vrouw/man contact.

Bij de juiste klik staan wij graag open voor vaker contact en diepere vriendschap!

Een wijntje, gezellige avonden bij de open haard, gewoon lekker open kletsen, sauna zee/strand boswandelingen etc. en als het goed klikt alles wat we samen nog meer durven en willen.

Samen onderzoeken wat we fijn vinden en dat is altijd nieuw... verder eerlijk en open zijn mbt. je wensen en ideeën en natuurlijk is hygiëne en discretie vanzelfsprekend!

Wij zijn geen swingers en houden het bij de juiste klik graag bij één vaste trio partner.

Voel jij je hierdoor aangesproken?!

Mail ons dan eens vrijblijvend via: deze site of via privé mail:

>  trioopenhaardsex@gmail.com <

Je krijgt altijd eerlijk antwoord terug!

XXX H en R

meld dit bericht aan een moderator

Leuk spontaan open en eerlijk stel zij 38 en bi, hij eind 40 en hetero zoekt leuke bi vrouw voor vv vmv vvm trio evt bij de juiste klik voor vaker 
thik Geplaatst op 01-01-2017, 19:59 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

We zijn volgend weekend in Amsterdam en zoeken een bi curious vrouw voor trio. Indien je beschikbaar bent kunnen we verder fotos en tekst uitwisselen.

Dit bericht is gewijzigd op 01-01 20:03.

zijvoorhaar Geplaatst op 15-01-2017, 09:25 Reageer
verwijderd
Verstuur privé bericht

Hoi
Wij zijn een gelegeheidsstel, zij bi en ervaren met een vrouw.
Zij wil ook alleen daten mits hij er bij mag zijn om te kijken en haar aanwijzingen te geven.
Wij zijn slank leuk humorvol en goed verzorgd

mail je ons

zijvoorhaar 
triopenhaardsex Geplaatst op 18-01-2017, 11:55 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Dit bericht is gewijzigd op 18-01 11:56.

Leuk spontaan open en eerlijk stel zij 38 en bi, hij eind 40 en hetero zoekt leuke bi vrouw voor vv vmv vvm trio evt bij de juiste klik voor vaker 
Elisa92 Geplaatst op 27-01-2017, 18:53 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey girl!

Wij zijn een stel (hij 27 ik 24) en op zoek naar een leuke geile meid voor een wild avontuurtje. Voor mij word dit ook de eerste keer dus heel spannend allemaal.. lijkt het je wat? Dan kan je me een berichtje sturen!

Xxx

Dit bericht is gewijzigd op 27-01 18:53.

Stelletje m/v  
disaura Geplaatst op 30-01-2017, 08:39 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi lieverd,
Je adv spreek mij aan.
Ik ben Lies van 33 jaar jong. Ik ben lichtbruin afkomst antilliaan wonend te Eindhoven. Ik ben fors(80kg) (antilliaansebouw). Verder ben ik netjes verzorgd.  Mijn vriend is 34 lichtbruin (antilliaanse afkomst) 70kg gespierd en ook netjes verzorgd. Wij zijn beiden geschoren. Gezellig en aardig en sta open voor veel. Wij zijn opzoek naar iemand voor een trio. Met de klik gaan we voor meerdere keren. Lijkt het je wat hoor ik graag van je. Vind het niet leuk om heen en weer te mailen. Dus bij interesse stuur ik je mijn w app en kan ik eventueel foto toe sturen van ons beiden.

Hopend tot snel,

Xx

medzev Geplaatst op 11-03-2017, 01:42 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi,

Wij zijn een stel dat ons sexleven spannender wil maken, Dus zijn we gaan zoeken we vonden jou.
We zouden het leuk vinden om nader kennis met je te maken.

Groeten D en M

sab26 Geplaatst op 24-03-2017, 00:17 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo

1 2 3