|
|
|
|
|
|
|
Nmf30
|
Geplaatst op 03-02-2012, 18:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ze hebben in Amerika een onderzoekje gedaan op basis van de gegevens van een gelijkaardige site als deze:
http://bloggasm.com/you-chances-of-...gh-craigslist-a-bloggasm-case-study
New York: Straight female looking to have sex with a male: 165 responses Straight male looking to have sex with a female: 0 responses
Bi-curious male looking to have sex with a male: 9 responses Bisexual female looking to have sex with a female: 2 responses Chicago: Straight female looking to have sex with a male: 200 responses Straight male looking to have sex with a female: 0 responses Bi-curious male looking to have sex with a male: 6 responses Bisexual female looking to have sex with a female: 2 responses Houston:
Straight female looking to have sex with a male: 54 responses Straight male looking to have sex with a female: 1 response Bi-curious male looking to have sex with a male: 10 responses Bisexual female looking to have sex with a female: 1 response
de resultaten zeggen genoeg
kijkend naar de topics in de verschillende rubrieken op deze website bevestigd dit alleen maar eigenlijk
Niet dat ik negatief wil zijn maar don't get your hopes up.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Wereldrecordhouder regeringsonderhandelen! |
|
|
Kaosh
|
Geplaatst op 03-02-2012, 18:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dat ligt ook een groot gedeelte aan de aard van de oproepen.. vrouwen komen niet af op een oproep van 2 regels. Als je de aandacht van een vrouw wil moet je wel met wat 'speciaal's komen. En kom je met de juiste oproep zullen vrouwen niet snel in t topic reageren maar via prive berichtjes 
|
|
|
|
Wat gij niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet.. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Onno61
|
Geplaatst op 20-02-2012, 00:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hi Goudsbloempje...
daar raak je weer een verschil tussen mannen en vrouwen
zo zijn er mannen die laten vrouwen afvallen op hun uiterlijk en zo laten sommige vrouwen een man afvallen omdat ze gebonden zijn 
Onno.
PS: 43 is nog best wel jong
Dit bericht is gewijzigd op 20-02 00:17.
|
|
|
|
Relaxte getrouwde Man uit Amsterdam zoekt Vrouw of stel voor MV of MVM dates (liefst vaker). Ik ben hetero met positieve bi-ervaring. |
|
|
|
|
|
|
Onno61
|
Geplaatst op 21-02-2012, 20:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 21-02-2012, 11:18 Biglove schreef:
Uhm...is dit een open sollicitatie?? Laat me raden Onno.... Je bent best bereid om de grote stad even te verlaten om in de provincie een goudsbloempje te gaan plukken...
|
Tinkerbel heeft helemaal gelijk, maar jij ook hoor, alleen val ik direct af bij Goudsbloempje omdat ik gebonden ben 
Dit bericht is gewijzigd op 21-02 20:17.
|
|
|
|
Relaxte getrouwde Man uit Amsterdam zoekt Vrouw of stel voor MV of MVM dates (liefst vaker). Ik ben hetero met positieve bi-ervaring. |
|
|
|
|
|
|
Onno61
|
Geplaatst op 22-02-2012, 20:50 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ook in de parenclub zul je gezien hebben dat niet alleen de jonge slanke dames zich vermaken. Dat is opmerking van goudsbloempje waar mijn reacties op sloegen.
Zelf hou ik het bij inetrnet dating. En in mijn geval zeg ik vooraf "nee" als het niet klikt, of kom ik mijn afspraak gewoon na.
|
|
|
|
|
|
goudsbloempje
|
Geplaatst op 25-02-2012, 19:18 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Tja Onno61, Helaas ben ik solidair met deze vrouwen waarvan hun mannen het schijnbaar nodig vinden ze achter hun rug te bedriegen met een ander. Als je zelf al eens zo'n vrouw bent geweest weet je hoe dat voelt en doe je dat een andere vrouw niet aan. Dat is dus veel principiëler dan iemand laten afvallen om hun uiterlijk.
Ps Tinkerbelletje Als je leuke weet, stuur ze mijn kant dan maar op ^_^
Dit bericht is gewijzigd op 25-02 19:21.
|
|
|
|
wil geen contact met gebonden mannen |
|
|
greg-riba
|
Geplaatst op 26-02-2012, 01:02 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-02-2012, 19:18 goudsbloempje schreef:
Tja Onno61, Helaas ben ik solidair met deze vrouwen waarvan hun mannen het schijnbaar nodig vinden ze achter hun rug te bedriegen met een ander. Als je zelf al eens zo'n vrouw bent geweest weet je hoe dat voelt en doe je dat een andere vrouw niet aan. Dat is dus veel principiëler dan iemand laten afvallen om hun uiterlijk.
Ps Tinkerbelletje Als je leuke weet, stuur ze mijn kant dan maar op ^_^
|
niet serieus nemen! 1.50 hoge zeurpiet! wil zo graag een eigen mening en vrouwen recht, ja het aanrecht en die mening dan wel in de keuken met de deur dicht!!! lol.......ja reageer nooit maar zit even in het buitenland en las dit zojuist kon me niet onhouden wat een onzin kraamt dit mens uit zeg ha ha
Dit bericht is gewijzigd op 26-02 01:03.
|
|
|
|
|
|