|
trymeout
|
Geplaatst op 19-01-2012, 12:53 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik, of eigenlijk wij, zijn op zoek naar dames die net als wij niet de ambitie hebben een vaste relatie aan te gaan, maar wel behoefte hebben aan lekkere sex op z'n tijd. 'Wij' zijn een paar gelijkgestemde vrienden, variërend in leeftijd van 21 tot 50 jaar. Hou je er wel van om door meerdere mannen safe en natuurlijk goed verwend te worden, dan doen wij dat graag! Wil je liever een op een, dan is een reactie ook welkom. Ik vind het ook heel leuk om eens met je naar een sauna te gaan ofzo en 's zomers naar een strandje o.i.d. Ik (wij) hopen op een paar leuke reacties. Op een andere site kreeg ik al een tiental leuke reacties, maar daar komen mijn berichten niet door omdat men daar met credits werkt en dat werkt dus niet. PS aarzel je om te reageren of heb je drempelvrees? Misschien heb je een vriendin die eigenlijk best zou willen, maar...... Reageer dan samen, zo zijn wij ook bij elkaar gekomen. Uiteraard gaan we eerst nader kennismaken per email en je kan altijd weer afhaken, dus... Die eerste stap, gewoon doen!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
biman zoekt geile seks met jongen/man, vrouw of stel, van zacht en teder tot groepsex en gangbang |
|