|
straklijfman
|
Geplaatst op 08-01-2012, 17:29 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben 43 maar zie er echt jonger zeg maar jongensachtig uit. Ben sporter met geil en licht gebruind lijf, rook zelden, geen drugs, geen bril, baard of snor. Zowel mannen als vrouwen vinden me geil maar ik wil graag discreet daten en niet bekenden aanspreken. Ben wel getrouwd, hetero en bischierig maar fantaseer soms over mannen en heb al een keer gedate en samen getrokken. Ben dus geen faker. Graag wil ik eerst chatten op MSN of foto's uitwisselen of cam aanzetten om te kijken of het klikt. Mijn stats: 180/80/14, allemaal mooie middelmaatjes, specialiteit is veel sperma volgens anderen. Ik fantaseer over samen trekken, elkaar trekken, elkaar pijpen en elkaar neuken. Zoenen en ander romantisch gedoe zie ik niet zitten en heb dit ook al keer geprobeerd en werkt niet bij mij. Het elkaar trekken met een andere hetero/bischierig iemand was wel geil en zeer beslist voor herhaling vatbaar. Ik kan doordeweek ontvangen en bezoeken. Ik zit in regio 035 en zoek iemand in driehoek Almere Utrecht Amersfoort. Belangrijkste vind ik dat je schoon bent en vanwege discretie ook niet roken die dag en geen parfum als je begrijpt wat ik bedoel. Ik ben benieuwd naar serieuze reacties en zal komende weken regelmatig mijn inbox checken.
Dit bericht is gewijzigd op 08-01 17:31.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|