Nike82 Geplaatst op 06-01-2012, 00:09 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

heb een keer gehoord over een bierspel waarbij je met een groepje in een glas bier rukt en de laaste moet drinken. stiekum lijkt me dat best wel een keer vet om mee te maken.

zijn er andere leuke gewone gasten hier ook tot een jaar of 30 die dit wat lijkt?
eerst gewoon contact legen en als het klikt kijken of het misschien gaat lukken.
zoek beetje normale hetero/bi gasten, geen doorgewinterde homo's.

(als je meer van dat spel weet mag je natuurlijk ook reageren, pm altijd ok ook)

Dit bericht is gewijzigd op 06-01 00:11.

meld dit bericht aan een moderator

Papabeer Geplaatst op 06-01-2012, 01:52 Reageer
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 06-01-2012, 00:09 Nike82 schreef:
heb een keer gehoord over een bierspel waarbij je met een groepje in een glas bier rukt en de laaste moet drinken. stiekum lijkt me dat best wel een keer vet om mee te maken.

zijn er andere leuke gewone gasten hier ook tot een jaar of 30 die dit wat lijkt?
eerst gewoon contact legen en als het klikt kijken of het misschien gaat lukken.
zoek beetje normale hetero/bi gasten, geen doorgewinterde homo's.

(als je meer van dat spel weet mag je natuurlijk ook reageren, pm altijd ok ook)

Dit bericht is gewijzigd op 06-01 00:11.

EN NU MAAR HOPEN DAT ER NIEMAND EEN SOA HEEFT DAN?????

Ben altijd geil met een damesslipje- broekje aan! 
geil22 Geplaatst op 06-01-2012, 19:01 Reageer
gebruiker
Verstuur privé bericht

Lijkt me geil om te doen, en dan expres verliezen :P
Maja, zoals papabeer zegt, heb ik geen trek in een SOA, dus iedere deelnemer zou dan voorafgaand aan het spel een test moeten afleggen....wat niet gaat gebeuren, weet ik nu al. Dus moet helaas passen dan :P

gulzig mondje...