|
Onno61
|
Geplaatst op 01-12-2011, 23:27 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Kan ik hier ook een tip kwijt? of eenenquete opstellen zoals in alle on-line games gebeurt?
Ik zou wel willen weten of er meer mensen zijn die graag de posts in omgekeerde volgorde willen lezen. Dus de nieuwste bovenaan in plaats van onderaan. ik heb niet gecheckt of iemand dit al eens heeft geopperd, ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik hier als eerste op kom....
Succes met dit idee. Onno
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Relaxte getrouwde Man uit Amsterdam zoekt Vrouw of stel voor MV of MVM dates (liefst vaker). Ik ben hetero met positieve bi-ervaring. |
|
|
|
|
|
|
Onno61
|
Geplaatst op 03-12-2011, 00:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@webmaster, misschien een tip om die kerel van 18x55 in te huren voor een paar uurtjes... en gezien zijn hobby wil die dit wel gratis doen m de kosten voor ons allemaal gratis te houden ... en mij tip is ook gratis.
@Man18x55; 1) inderdaad .. akelig dichtbij 2) wat betreft het "zin" ... dan ligt R'dam toch ineens te ver van A'dam op deze avond
|
|
|
|
Relaxte getrouwde Man uit Amsterdam zoekt Vrouw of stel voor MV of MVM dates (liefst vaker). Ik ben hetero met positieve bi-ervaring. |
|
|
|
|
Onno61
|
Geplaatst op 03-12-2011, 01:03 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Qua rijden heb je gelijk ... maar toch voelt van 020 naar 010 (of omgekeerd) na 24:00 uur als een quantum leap ....
Maar ehhh ... ik probeer een tip aan de webmaster te geven, laten we dit forum nou niet te veel vervuilen ....
@Webmaster... mag hier een slotje op ?
Dit bericht is gewijzigd op 03-12 01:06.
|
|
|
|
|