|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnnie_d
|
Geplaatst op 23-11-2011, 19:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-11-2011, 12:05 Tinkerbelletje schreef:
Die chemie is heel erg belangrijk.
Hij vond het niet erg, het ontbreken van de chemie aan mijn kant. Hij wou wel, ondanks dat ik niet opgewonden van hem werd......... Wat is er nu leuk voor een man een vrouw te neuken, die alleen maar denkt, "ben je nu eindelijke klaar" Of komt het dan er op neer....als er maar een gat in zit?
Mannen, vertel het eens.
|
als iemand zo reageerd was je gevoel denk ik juist dat er geen chemie was  typisch gevalletje van alleen eigen belang.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
zonder woorden had het hier leeg geweest, nu staat er niks |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nmf30
|
Geplaatst op 25-11-2011, 18:58 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
soms is dat natuurlijk wel zo, soms zeggen jullie nee maar bedoelen jullie eigenlijk ja of misschien en soms bedoelen jullie ook gewoon nee natuurlijk
als jullie nu altijd gewoon zeggen waar het op staat dan waren er geen misverstanden, al moet ik wel zeggen dan Nederlandse vrouwen hier veel beter in zijn dan Belgische (of beter gezegd directer)
|
|
|
|
Wereldrecordhouder regeringsonderhandelen! |
|
|
|
|
|
|
Nmf30
|
Geplaatst op 25-11-2011, 22:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-11-2011, 21:13 tumbleweed schreef:
lijkt mij dat als de dame in kwestie nee zegt of min of meer subtiele hints geeft dat 't niets gaat worden, ze ook nee bedoelt ben misschien wat ouderwets maar dat lijkt me een duidelijke zaak. toch ?
|
mja, heb toch al vaak genoeg meegemaakt dat een dame nee zegt of negatief over iemand praat ze die eigenlijk stiekem toch wel ziet zitten, vooral dan bij wat jongere vrouwen, ze is dan negatief om zichzelf sterk te maken of vooral niet kwetsbaar op te stellen/gekwetst te worden,
|
|
|
|
Wereldrecordhouder regeringsonderhandelen! |
|
|
tumbleweed
|
Geplaatst op 27-11-2011, 16:56 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 25-11-2011, 22:10 Nmf30 schreef:
[...]
mja, heb toch al vaak genoeg meegemaakt dat een dame nee zegt of negatief over iemand praat ze die eigenlijk stiekem toch wel ziet zitten, vooral dan bij wat jongere vrouwen, ze is dan negatief om zichzelf sterk te maken of vooral niet kwetsbaar op te stellen/gekwetst te worden,
|
dit zegt dan ook voldoende over het IQ en/of het niveau van de desbetreffende man als die zijn zin door wil zetten
|
|
|
|
ik ben niet volslagen gek, sommige stukjes ontbreken |
|
|
|