|
cowboyhoed
|
Geplaatst op 23-10-2011, 16:35 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op het moment van schrijven is een goede vriendin van me, misschien wel mijn beste, net uit mijn woning gestapt en aan een terugreis naar huis begonnen. In totaal zal de reis vier uren duren, wat toch zeer bijzonder genoemd mag worden. Tegenwoordig hebben mensen namelijk te strakke schema's, teveel drukte om zich heen, te weinig vrijheid, en teveel verplichtingen. Als iemand die dingen voor een of twee dagen aan de kant zet en vier uren voor je reist (met terugreis 8) lijkt me dat toch een groot gebaar.
Je kan je voorstellen dat ik blij ben met zo'n vriendin, en dat ik er veel voor zal doen om te zorgen dat ze weet dat ik haar waardeer. Wat kan ik doen? Aardige dingen zeggen, cadeautjes geven, of het openbaar verkondigen. Dus zonder aarzelen laat ik haar aan mijn vrienden zien, en zonder aarzelen schrijf ik dit verhaal om ook op dit forum kenbaar te maken dat ik haar waardeer, zelfs al kennen jullie ons misschien niet.
Ik ben blij dat ik haar heb ontmoet, we spreken veel met elkaar en hebben het over werkelijke zaken... Ons leven, maar ook kleine dingetjes. Ieder onderwerp dient zich zonder enige moeite en op exact het juiste moment aan.. Vanaf de eerste seconde dat ik haar sprak voelde het helemaal goed. Verbazingwekkend goed. Het was binnen een paar minuten alsof ik iemand had gevonden die perfect bij me paste.... Als zielsverwant... Vreemd, want het was een gesprek op msn.
Natuurlijk heb ik haar leren kennen via dating.nu. Op 9 of 10 januari 2011 heb ik mij op dit forum aangemeld omdat ik wilde weten hoe sex was, want ik was 20 jaar, maagd, en wilde het gewoon meemaken. Uit angst voor mijn eigen verlangens heb ik het forum die avond volgekliedert met troep en onzin. De dag erop maakte ik een tweede account aan met de juiste instelling, namelijk dat ik sex wilde en daar voor de volle 100% voor zou gaan. Doordat ik 2 accounts heb aangemaakt kreeg ik zelfs bijna een ip-ban, maar de toenmalige moderator voelde gelukkig dat ik "thuishoorde" op de site en ze vergaf me. Daarna zag ik een leuke advertentie, sprak mijn toekomstige goede vriendin aan, en de rest volgde. Moeizaam weliswaar, maar het volgde wel.
Vaak als ik 's avonds achter de computer zit zie ik haar rond een uur of 21.00 inloggen op msn. Als ik niets zeg duurt het even voor ze iets zal zeggen, maar iets zeggen zal ze altijd. Als ik wel iets zeg rolt het gesprek vanzelf uit.... Als een rode loper die voor een deur ligt. Als je de deur betreedt kom je in een mooie theaterzaal terecht, terwijl je eerst in een nauwe gang liep. Zo is het met mijn vriendin ook. Want als er maar een klein onderwerp te bespreken is dat vervolgens uitgerold is tot een gesprek, is de deur geopend en kom ik in een enorme prachtige zaal waar honderden nieuwe onderwerpen voor het oprapen liggen.
Ze heeft het erg druk en kan (en wil) niet teveel tijd aan mij besteden, wat ook begrijpelijk is. Maar als ik haar mail weet ik dat ze de mail opent met een glimlach en denkt: "wat heeft hij nu weer voor me geschreven?". Als ik haar bel vraagt ze zich af waarom ik bel totdat ik zeg dat ze de "aller allerbeste" is. Dan lacht ze, is ze blij in mijn stem te horen dat ze me mag, en dan ben ik trots dat ik haar blij heb gemaakt. Soms ergeren wij ons natuurlijk ook aan elkaar en hebben wij ruzie, maar ik weet dat wij in elkaars hartje zitten. Hoe diep? Geen idee... Misschien niet diep genoeg en zal het breken, maar zoals het er nu uit ziet zal dat niet spoedig zijn en ik hoop dat het nooit gebeurd.
Hoewel ik hoop nooit te breken met de vriendin van 'dating' is dit wel het moment waarop ik moet breken met dating.nu zelf. De meesten van jullie kennen mij waarschijnlijk niet, en op de site zelf was ik inderdaad niet zo heel erg actief hoewel ik wel op een meeting ben geweest. Ondanks mijn achtergrondrol op dating.nu is de site van cruciaal belang geweest in de vorming van mijn leven het afgelopen jaar. Door deze vriendin zie ik dingen anders, beter, helderder, vrolijker, en ik ben er trots op om te zeggen dat dat aan haar te danken is en hoop dat ze daar positieve gevoelens aan ontleend. Ik ben haar in ieder geval wel dankbaar. Doordat een enkele persoon op deze site veel invloed heeft gehad vind ik het belangrijk de mensen te bedanken die mij er toe in staat hebben gesteld haar te vinden. Dat zijn alle moderators, de webmaster, en misschien ook anderen, dat weet ik niet. Het punt dat ik probeer te maken is dat het die mensen zijn die de site hebben opgebouwd, en in stand hebben gehouden, die mij niet na de eerste avond hebben gebanned, wie ik wil bedanken. Zonder de samenloop van deze omstandigheden had ik haar niet ontmoet, leefde zij haar leven en ik de mijne zonder elkaar te kennen, en zag ik de dingen nog in een donker licht.
Ach wat dramatisch allemaal zul je denken, ik maak het groter dan het is... Maar je hebt het mis, want waar zijn mensen zonder andere mensen? Zonder mensen om zich heen? Zonder mensen om je heen ben je helemaal leeg.... Dan is er niets om te delen, niets om te vertellen, en niets om naar te luisteren. Het enige dat wij hebben in dit korte leventje zijn wij, elkaar.... En als je dan iemand vind met wie je graag tijd doorbrengt in dat korte leventje is dat iets heel moois en heel erg belangrijk. Vriendschap wordt zwaar onderschat. Dus een uurtje schrijven om de samenloop van omstandigheden te beschouwen, en dankbaarheid te uiten, is dan voor mij een kleine moeite.
Voor de mensen op de site die mij kennen: ik was als een voorbijganger die even met jullie mee liep en uiteindelijk weer afscheid nam. Wij spraken niet vaak, maar het ga jullie allemaal goed.
Voor de mensen die mij niet kennen: succes op deze site met het vinden van sex, liefde, vriendschap, of wat je dan ook zoekt. Maar wees gewaarschuwt: de scheidslijn tussen de drie is hier flinterdun...
Specifiek voor de mannen die er niets van snappen maar wel succes willen wil ik jullie dit zeggen: niemand is er van onder de indruk als je een foto van je lul naar vrouwen stuurt. Heb een beetje eigenwaarde, en laat haar zien hoe tof je bent want in een cafe slinger je toch ook niet zo je lul op de bar waarop je naar haar wenkt? Nee je wenkt, en dan praat je. Als je een vrouw wilt, zeg dan niet: "ik wil sex." Versier haar. Succes komt vanzelf als je niet vraagt of ze 's avonds langs komt te neuken, ze zal beledigt zijn en nee zeggen. Succes komt als je haar vraagt om samen op bed een film te kijken. Zij weet namelijk wel wat je wilt. Dus mijn tip is: als je het kan speel het spel slim, maar wel oprecht.
Dan is je succes gegarandeert.
Dat was het.
PS: ik heb geen flauw idee of ik een bericht als deze in de huiskamer mag posten zonder dat die verwijdert wordt... Maar hopelijk laten jullie het staan.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Het is niet belangrijk of je wint of verliest, het is belangrijk of ik win of verlies. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biglove
|
Geplaatst op 24-10-2011, 01:53 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Mooi verhaal en mooi geschreven Cowboyhoed. Jammer genoeg heb ik je nooit op een meeting mogen ontmoeten....in tegenstelling tot....  Ik wens jullie nog veel mooie dagen en nachten samen. Slechts een ding.... Je zegt in je tips aan andere zoekende mannen "speel je spel goed als je kunt".....
Ik zeg "Speel helemaal geen spel, wees jezelf, en het zal je meer brengen dan waar je ooit op had durven hopen of wat je ooit had verwacht." En waarom zeg ik dit.... Omdat ik weet dat het waar is....ik weet er alles van. I'm 51, crazy as a bat.... And sooooo in love... 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst..... |
|
|
|
|
|
|