|
|
|
|
|
Onno61
|
Geplaatst op 21-10-2011, 20:37 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ja ik wacht ook nog even ... Miek vroeg eerst 33-39 ze vraagt nu 30-40 nog even wachten en het wordt 20-49 dan reageer ik direct!!
PS: ik wacht echt ... ze geeft in een oudere post ook aan dat ze die leeftijd echt belangijk vindt.... dus
Onno
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Relaxte getrouwde Man uit Amsterdam zoekt Vrouw of stel voor MV of MVM dates (liefst vaker). Ik ben hetero met positieve bi-ervaring. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biglove
|
Geplaatst op 02-11-2011, 18:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 02-11-2011, 03:00 greg-riba schreef:
Heb kennis gemaakt met dit meisje en is echt een super leuke en lieve meid, de rest is ook echt top!! Meid naar mijn hart echt een aanbeveling!! Erg goede sex en heerlijk lijf!
Groet
|
Ahum, het lijkt wel of je reclame maakt voor een of andere DVP die je heb bezocht... Als het echt zo'n "meid naar je hart" is, dan zou ik dat lekker voor me houden in plaats van haar aan te bevelen... Als ze echt zo "top" is en een heerlijk lijf heeft, dan weet ze dat waarschijnlijk zelf ook wel en heeft ze geen behoefte aan dit soort publieke recensies... Als ik in haar schoenen zou staan, dan was de meeting met jou bij deze een eenmalige geweest... 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst..... |
|