anoniem222 Geplaatst op 09-10-2011, 02:25
gebruiker
Verstuur privé bericht

Vanavond zijn we in een geile bui..
Ik (V) typ dit nu.. Mijn vriend kan niet wachten op een harde lul die in mij wordt geschoven...
Dus: stel zoekt M!

PS: gezochte lul moet lang (18+) en hard zijn...

Bovenstaande was het alleereerste wat in ons opkwam in deze geil bui...

Maar, we zijn serieus al langer op zoek en vooral de klik moet er zijn.
We hebben een beetje ervaring op dit gebied, zijn nog op ontdekkingstocht. Karaktereigenschappen die wij zoeken hierin is: een dominante man. Mijn vriend is een voyeur en wil alleen kijken; hij is absoluut geen gay of bi. Hij vind het gewoon geil als zijn vriendin (ik dus) verwend wordt door een andere man, en in een later stadium misschien meerdere mannen...

Dit bericht is gewijzigd op 09-10 02:29.

meld dit bericht aan een moderator

an0nymous Geplaatst op 12-10-2011, 10:37
gebruiker
Verstuur privé bericht

Aloha naamgenoot,

Uit welke regio komen jullie? Mocht dat enigszins in de buurt zijn, dan wil ik wel een gepaste reactie schrijven.

Groeten,
Anoniempje  

markies Geplaatst op 17-10-2011, 14:54
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi daar,

Ik heb interesse in jullie interessante oproep, maar waar komen jullie vandaan ?

xx
Kuss
Mark

Lovelyromantic Geplaatst op 30-10-2011, 19:42
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 09-10-2011, 02:25 anoniem222 schreef:
Vanavond zijn we in een geile bui..
Ik (V) typ dit nu.. Mijn vriend kan niet wachten op een harde lul die in mij wordt geschoven...
Dus: stel zoekt M!

PS: gezochte lul moet lang (18+) en hard zijn...

Bovenstaande was het alleereerste wat in ons opkwam in deze geil bui...

Maar, we zijn serieus al langer op zoek en vooral de klik moet er zijn.
We hebben een beetje ervaring op dit gebied, zijn nog op ontdekkingstocht. Karaktereigenschappen die wij zoeken hierin is: een dominante man. Mijn vriend is een voyeur en wil alleen kijken; hij is absoluut geen gay of bi. Hij vind het gewoon geil als zijn vriendin (ik dus) verwend wordt door een andere man, en in een later stadium misschien meerdere mannen...

Dit bericht is gewijzigd op 09-10 02:29.

Hi, ik ben geinteresseerd in jou bericht. Ik zit in een geile bui en zal jou een avontuur laten beleven met mijn harde lul. In welke regio verblijven jullie eigenlijk? Mail me voor verdere contact.