Iamthedecider Geplaatst op 01-10-2011, 10:26
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hallo,

Afgelopen zondag ben ik voor het eerst naar de Kamasutra beurs geweest en dat was me erg goed bevallen, in januari wil ik er zeker weer naartoe gaan. Het enige dat ik jammer vond is dat je als single niet overal naar binnen mocht. Op zich niet zo vreemd, ik kan me voorstellen dat als je als stel lekker bezig bent, je geen behoefte hebt aan opdringerige en/of luidruchtige mannetjes.

Je voelt het waarschijnlijk al aankomen, ik zoek een leuke dame om in januari met mij naar de Kamasutra beurs te gaan. Het is pas eind januari, dus we hebben volgens mij genoeg tijd om elkaar te leren kennen.

Ik zoek een vrouw van tussen de 25 en 40 jaar, normaal tot slank postuur. Iemand  met een open en opgewekt karakter en iemand die een tikkeltje speels en ondeugend is. Ik ben niet in voor SM/BDSM, maar voor de rest sta ik voor veel open.

Iets over mezelf dan, ik ben 35 jaar oud, 1.98m lang, normaal postuur, kort donkerblond haar en blauwe ogen. Ik heb een vriendelijk en zorgzaam karakter, hoewel ik vrij rustig ben, ben ik een van nature nogal opgewekte persoon en ik heb een goed gevoel voor humor.

meld dit bericht aan een moderator