|
Miek409
|
Geplaatst op 09-09-2011, 21:14 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ben een meisje van 24 uit het Zuiden van het land en op zoek naar een leuke lieve man van tussen de 33-39. Ik ben van nature vrij onderdanig zowel 'tussen de lakens' als in het dagelijkse leven en zoek een man die hier op in kan spelen. Qua sex sta ik voor heel veel dingen open. Qua karakter ben ik lief maar ook een beetje verlegen (in het begin, daarna kan ik wel een prater worden)
Ik ben hoogopgeleid, 177 lang, circa 76 kilo.
Als je hier iets in ziet, stuur me dan alsjeblieft een P M, in principe reageer ik op elk berichtje alleen baal ik een beetje van berichtjes die al 734 keer gecopy-paste zijn, ik krijg liever een meer individueel berichtje. Tenslotte, heb ik qua fysiek etc. niet echt eisen, alleen de leeftijdscategorie is voor mij belangrijk. Mensen die ouder of jonger zijn krijgen geen berichtje terug.
Liefs, Miek
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jack45
|
Geplaatst op 13-09-2011, 15:23 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Dag Miek
Ik ben wel wat ouder als je vraagt en dat is 42 ik ben een goed uitziende man 1.85 groot normaal postuur De rest mag je me vragen wat je wil Uiteraard krijg jij veelreacties erop dus ik zou het begrijpen als je niet iedereen kan beantwoorden. ik zou graag eens met je in contact willen komen wie weet zit er meer in
jack
geen prive gegevens plaatsen op het forum
Dit bericht is gewijzigd door een moderator of administrator op 14-09 00:17.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|