|
Zenne
|
Geplaatst op 18-11-2011, 10:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 17-11-2011, 21:33 waarheenvoor schreef:
Oh ja Zenne, Utrecht Rotterdam is geen 2 uur rijden hoor. Een 45 minuten.
Dit bericht is gewijzigd op 17-11 21:36.
|
Dat klopt, maar ik moet met de trein komen, aangezien mijn auto sinds gisteren een uitlaat heeft die over de grond sleept.... En de trein en bus/tram doen er dus samen zo'n 3 uur over Als er toch 1 persoon extra is..dan haak ik liever af, hoe leuk ik het ook zou vinden. Het is voor mij namelijk een enorm gevlieg en gehaast om er te komen en ik moet zondag weer op tijd terug zijn. Wat dus ook weer een enorm gevlieg en gehaast zou zijn. En aangezien ik de laatste tijd een behoorlijk drukke agenda en een vrij lege portemonnee heb, is een avondje rust ook wel lekker.
Willen jullie het uberhaupt laten doorgaan dan? als je voor dat geld "maar" vier cocktails krijgt...ik vind het dan niet meer heel voordelig hoor. Bij een leuke cocktailbar betaal je tussen de 3 en 5 euro voor een cocktail, laat het een keertje 6 euro zijn.
Liefs Sanne
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
zelfstandig genoeg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tinkerbelletje
|
Geplaatst op 18-11-2011, 15:57 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
We gaan gewoon, ipv van de waterpijp (heb ik toch geen behoefte aan) kan je ook nog een cocktail krijgen.
En we gaan natuurlijk zeggen dat we van niets weten, heb tenslotte per mail de voorwaarden bij Soho opgevraagd!
Heb die mail ook uitgeprint en neem hem mee.
We hebben dus nog wel een plek over, daarom verplaats ik het topic naar de huiskamer, misschien dat er nog iemand is die mee wil.
|
|
|
|
Pixie Power |
|
|
Tinkerbelletje
|
Geplaatst op 18-11-2011, 16:00 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Lieve dames en heren van Dating.
Door omstandigheden hebben we nog een plekje over om cocktails te gaan drinken. Wie heeft er zin om mee te gaan morgen. We vertrekken rond 17.00 richting de cocktailbar. Daarna misschien stappen of we houden de afterparty bij Becca. Blijven slapen is trouwens geen probleem.
Laat het me weten via een pbtje.
Dit bericht is gewijzigd op 18-11 16:02.
|
|
|
|
Pixie Power |
|
|
|
|
|
|