|
sandervanlende
|
Geplaatst op 30-08-2011, 05:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi.
Ik ben Sander, een jongen van net 18 jaar. Ik heb in mijn hele leven slechts twee keer seks gehad, en dat is nog niet zo lang geleden. Ik zoek dus iemand die mij wat bij kan leren op het gebied van seksuele handelingen. Bij mij thuis is geen optie om seks te hebben. Ook ben ik niet heel erg weg van seks bij iemand anders thuis. Wat mij een perfecte locatie lijkt is toch iets openbaars/hotel. En met iets openbaars bedoel ik bijvoorbeeld het zwembad daar ben je al bijna naakt en een kleedhokje is lekker krap :P (en extra geil?)
Ik ben een blonde jongen ongeveer 1.70M lang. Ik ben licht gespierd en blank van huidskleur. Mijn lengte van mijn penis weet ik niet precies maar het zal wel middelmaat zijn. Ik heb vrijwel alles geschoren daar beneden. Ook wil ik het graag altijd veilig doen.
Ik ben op zoek naar een meisje, rond mijn leeftijd. Maximaal een jaar of 25. Je hoeft niet veel ervaring te hebben, je kan ook van elkaar leren. Verder val ik op alle kleuren haar, niet te grote borsten, het liefst slank tot normaal postuur. Het hebben van schaamhaar maakt mij niet veel uit, echter moet het geen oerwoud zijn. :P
Contactpunten zijn rondom Emmen, en de dorpjes erbuiten.
Stuur mij een privebericht als het jou wat lijkt of als je meer wilt weten: Sander
Dit bericht is gewijzigd op 30-08 05:16.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|