|
wolfenman
|
Geplaatst op 28-08-2011, 17:49 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
kan me niet schelen of het hier niet hoort.
Ik wil mijn account en berichten kunnen verwijderen. Maar dat kan nergens.
Zelfs eigen berichten (op slot of niet) kan ik niet aanpassen. Iemand heeft in mijn naam berichten geplaatst en daarbij mijn mail adres geplaatst in het bericht. Ik wil dit kunnen aanpassen en of kunnen verwijderen. En wel per direct.
Ook zou het fijn zijn als een deel van het forum misschien minder zichtbaar was voor buitenstaanders.
Mvg s
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
waarom kan ik mijn eigen berichten of account niet verwijderen? |
|
|
dutch_celt
|
Geplaatst op 28-08-2011, 17:51 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2011, 17:49 wolfenman schreef:
kan me niet schelen of het hier niet hoort.
Ik wil mijn account en berichten kunnen verwijderen. Maar dat kan nergens.
Zelfs eigen berichten (op slot of niet) kan ik niet aanpassen. Iemand heeft in mijn naam berichten geplaatst en daarbij mijn mail adres geplaatst in het bericht. Ik wil dit kunnen aanpassen en of kunnen verwijderen. En wel per direct.
Ook zou het fijn zijn als een deel van het forum misschien minder zichtbaar was voor buitenstaanders.
Mvg s
|
privbe bericht sturen aan webmaster
|
|
|
|
Single af |
|
|
|
|
dutch_celt
|
Geplaatst op 28-08-2011, 18:00 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2011, 17:56 Tinkerbelletje schreef:
Sorry, maar die oproepen zijn uit 2006/2007. Vreemd dat je er nu pas over komt klagen.
Nog vreemder als iemand anders in jouw naam oproepen plaats onder een account, dat jij nu ook onder dat account kan inloggen.
|
tja ach, zal vast wel een relatie hebben inmiddels en dame in kwestie googeled op adres en/of gebruikersnaam?
of hetzelfde adres gebruiken voor andere serieuze zaken (wat überhaupt al niet slim is) oid...
Dit bericht is gewijzigd op 28-08 18:01.
|
|
|
|
Single af |
|
|
wolfenman
|
Geplaatst op 28-08-2011, 18:03 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
iemand kwam er achter. heb gebruikersnaam ingevuld en mijn mail adres en kon zo inloggen. maakt me geen reet uit. verwijder de berichten zoals ik ook al aan de beheerder heb bericht dacht ik zo. Er staat nergens een mail adres van de webmaster of wat dan ook.
Je hoort berichten gewoon te kunnen verwijderen of aan te kunnen passen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnnie_d
|
Geplaatst op 28-08-2011, 18:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
lekker toontje trouwens in je bericht. misschien zou een beetje normale toon mensen bereid doen zijn je te helpen.
ik wil, het moet , per direct. zo lullen mijn beste vrienden nie eens tegen me.
klinkt meer als: ik ben stom geweest, hoe acteer ik me hier uit
Dit bericht is gewijzigd op 28-08 18:12.
|
|
|
|
zonder woorden had het hier leeg geweest, nu staat er niks |
|
|
wolfenman
|
Geplaatst op 28-08-2011, 18:12 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
jij bent snugger. Het is mijn mail adres. Voer gebruikersnaam in en mail adres wat waarschijnlijk gebruikt is. En wala als dat je eigen mail is zoals hier t geval is, krijg je een nieuw wachtwoord.
Je moet berichten kunnen aanpassen als er iets veranderd. hoe dan ook. Zo voorkom je ook dat mensen een 2e bericht moeten plaatsen als ze in het eerste bericht een fout hebben gemaakt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dutch_celt
|
Geplaatst op 28-08-2011, 18:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-08-2011, 18:12 wolfenman schreef:
jij bent snugger. Het is mijn mail adres. Voer gebruikersnaam in en mail adres wat waarschijnlijk gebruikt is. En wala als dat je eigen mail is zoals hier t geval is, krijg je een nieuw wachtwoord.
Je moet berichten kunnen aanpassen als er iets veranderd. hoe dan ook. Zo voorkom je ook dat mensen een 2e bericht moeten plaatsen als ze in het eerste bericht een fout hebben gemaakt.
|
Mensen kunnen berichten ook wijzigen, voor een korte periode na het plaatsen. Die tijd is helaas verstreken.
Overigens is het niet vanzelfsprekend dat men zijn eigen berichten kan wijzigen tot in de eeuwigheid aan toe, op geen enkel forum dat ik ken.
Maar goed, verzoek is ingediend bij webmaster. Daar is nu het wachten op.
Laten we verder geen energie verspillen en woorden vuilmaken hieraan?
Overigens verwacht ik naast dichtgooien van account een ban...
Dit bericht is gewijzigd op 28-08 18:18.
|
|
|
|
Single af |
|
|
|
|
|
|