|
Becca
|
Geplaatst op 27-08-2011, 10:09 |
Reageer
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Het is weer zover 
Mensen die advertenties plaatsen en het raar vinden dat er niemand reageert, Mensen die het raar vinden dat er minder aardige reacties op advertenties komen.
Maar dames en heren, stel je nu toch eens voor. Zie het forum als een gemeenschap, dat is wat een forum is, een gemeenschap mensen die ongeveer dezelfde interesses hebben.
Nu op dit forum mag het wel duidelijk zijn dat onze algemene interesse ligt bij het onderwerp koken ... of was het toch seks?
Wanneer je dus dit forum ziet als een groep mensen, is het heel vreemd als er een nieuweling binnenkomt en iemand aanspreekt met de vraag, "Wil je seks met mij?" Of anders nog, dat je een kamer binnenstapt en vraagt, "Wil er dan niemand seks met mij? Anyone? Please? " Of gewoonweg binnenstapt en meldt "Ik heb een stijve" en dan verwacht dat iedereen er enthousiast boven op springt.
We zijn hier allemaal mensen, allemaal met een leven buiten deze site (enkelen uitgezonderd ) Leer mensen kennen, dan kom je er vanzelf achter of er wel of niet iemand is met wie je seks kunt hebben. En daarnaast leer je in ieder geval mensen kennen met dezelfde interesses. Wat toch een variatie aan gespreksonderwerpen biedt die je niet bij de bakker zult voeren.
Liefs Beccie
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
Nmf30
|
Geplaatst op 27-08-2011, 11:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Goeie opmerkingen, maar daar komt bij dat in het hele (online)datinggebeuren, niet alleen op deze site, er een groot onevenwicht zit tussen het aantal mannen en het aantal vrouwen.
Wat de exacte verhoudingen zijn daar heb ik geen idee van maar dat er voor elke vrouw verschillende mannen zijn, staat vast. Er verschijnen op deze site vele belachelijke oproepen die geen of enkel negatieve respons krijgen en dat is vaak terecht maar ook goeie, serieuse oproepen krijgen geen respons, dus enige frustratie/irritatie lijkt me soms wel begrijpelijk.
|
|
|
|
Wereldrecordhouder regeringsonderhandelen! |
|
|
|
|
Nmf30
|
Geplaatst op 27-08-2011, 20:13 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-08-2011, 12:04 Becca schreef:
Inderdaad Maar in plaats van wachten en mopperen verander de manier
Vrouwen blijven niet lang in een kamer waar ze overal om zich heen spuitende penissen zien (wederom uitzonderingen daargelaten WHV)
Zo is het logisch dat de verhoudingen scheef zijn
X
|
ik had het eigenlijk over datingsites in het algemeen, op elke datingsite die ik ken zitten meer mannen als vrouwen (ook al wordt er soms over gelogen dat het niet zo is), misschien is het op datingsites die meer op seks gericht zijn zoals deze nog erger
|
|
|
|
Wereldrecordhouder regeringsonderhandelen! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Voorbijganger
|
Geplaatst op 29-08-2011, 16:45 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 27-08-2011, 20:13 Nmf30 schreef:
[...]
ik had het eigenlijk over datingsites in het algemeen, op elke datingsite die ik ken zitten meer mannen als vrouwen (ook al wordt er soms over gelogen dat het niet zo is), misschien is het op datingsites die meer op seks gericht zijn zoals deze nog erger
|
Sommige mannen hoeven echt niet bang te zijn voor concurrentie. Sommige mannen moeten gewoon durven\leren zichzelf laten zien. Nou en ...dat er nog tien duizend mannen op de site hangen.....geloof dat je uniek bent.....
|
|
|
|
denbosch.... |
|
|
Voorbijganger
|
Geplaatst op 31-08-2011, 09:38 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
nog wat opmerkingen.....wat heb ik eraan dat ik uit 100 mannen kan kiezen? 99 hoeft ik niet ( hesletneuken?-variant , soms in wat mildere vorm, maar toch)..... en door die ene overgebleven honderdste man word ik afgewezen. Daarbij tel ik niet mee al die mannen die opeens verdwijnen en niks laten horen of die exemplaren die niet komen opdagen of op de laatste moment afzeggen omdat hun oma is overleden. Ik geloof dat door mij een paar oma's al zijn gesneuveld........
|
|
|
|
denbosch.... |
|
|
|
|
Zenne
|
Geplaatst op 31-08-2011, 11:56 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ja of er zijn schoonvaders of andere familieleden die plotseling in het ziekenhuis zijn beland...of ze zijn spontaan ziek en vinden het dan knap van zichzelf dat ze anderhalf uur na de afgesproken tijd nog even komen melden dat ze ziek zijn... Of er komen weer andere dingen tussen... Tom tom werkt niet goed genoeg, telefoon was leeg en hij is dus maar naar huis teruggegaan... (dat alle andere mannen in ieder geval de straat weten te vinden met hun tomtom maakt het al enigszins ongeloofwaardig dat zijn tomtom dat niet kon)
De mooiste blijft toch wel de man uit Rotterdam die niet kwam opdagen en wiens moeder mij twee dagen later belde dat hij was opgepakt voor zwartrijden in de trein en in de gevangenis zat voor een half jaar...had dus wel wat meer op zijn kerfstok dan. Ik denk overigens wel dat dit geen smoesje was
We kunnen er wel een boek over schrijven he dames!
|
|
|
|
zelfstandig genoeg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dutch_celt
|
Geplaatst op 31-08-2011, 14:23 |
Reageer
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Bij een vreemde aanbellen moeilijk?
Heb meer moeite vreemde mensen te bellen...
Maar bij meetings. Weet mijn eerste nog wel, door drie onbekende dames opgehaald worden met de auto, om vervolgens naar de andere kant van het land te rijden. Daar aangekomen, geen hoi maar uitgebreid de onbekende gastvrouw knuffelen...
Hoezo zou het moeilijk zijn?
Dus spreek voor jezelf biker, in plaats van voor ons allen.
Dit bericht is gewijzigd op 31-08 14:25.
|
|
|
|
Single af |
|
|
|
|
|
|
Becca
|
Geplaatst op 31-08-2011, 15:34 |
Reageer
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Wat voor excuses hebben we nog meer gehoord?
Sorry ik heb vanmorgen een ongeluk gehad Sorry ik moet uit eten met mijn ouders Ja ik haal je nu op.. En vervolgens hoor je nooit meer iets.. Sorry ik heb teveel gerukt dus neuken wordt het niet maar je mag me wel pijpen. Sorry ik mag geen geld meer pinnen van mijn vrouw Kun je op dat en dat tijdstip bij dat kantoor aanbellen? Sorry maar ik ben geen callgirl.
En mannen. Please do tell us. Wat maken vrouwen voor excuses?
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
|