|
robotdevil
|
Geplaatst op 24-08-2011, 11:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo Iedereen, ik wilde me even voorstellen (is wel zo netjes). Heb inmiddels al redelijk wat gepost en dacht zal me toch nog even hier voorstellen.
Ik ben RobotDevil (Mijn echte naam krijg je alleen te horen bij of net voor een IRL ontmoeting) en ben 33 jaar. Ohja en mannelijk, voor het geval dat nog niet duidelijk was. Momenteel ben ik ongebonden, daarom ook mijn deelname aan dit forum (alhoewel het ene met het andere niet zoveel te maken heeft). Ken dit forum al langer en was lang geleden al eens lid geweest (weet eigenlijk niet meer of dat account nog bestaat. En als het nog bestaat weet ik de inloggegeven niet meer. Ja ik weet ik moet alles opschrijven anders vergeet ik van alles).
Ik woon in de buurt van Rotterdam (voor die die het interessant vinden). Verder denk ik dat ik hetro ben aangezien ik nog geen andere ervaring heb. Ook op SM gebied e.d. dingen heb ik geen ervaring, wat niet wil zeggen dat ik alles wel een keer zou willen proberen.
Hmmm wat is nog interessant om te vermelden? tja geen idee, als iemand wat wil weten, vragen kan altijd.
Gr RD
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
And yet hell is so hot! Ahh ha ha hah! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Becca
|
Geplaatst op 24-08-2011, 14:30 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hoe lang zou hij het volhouden om netjes alle vragen te beantwoorden?
Wat is je schoenmaat? Welke kleur zijn de muren van je slaapkamer? Wat drink je het liefst? Waar drink je het liefst? Kun je dansen of doe je alsof? Wat is het favoriete uur van je dag? Kun je uitleggen wat buitenspel is? (even checken of het niet stiekem een vrouw is)
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
|
|
waarheenvoor
|
Geplaatst op 24-08-2011, 15:09 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
dat zijn geen vragen Bex, veels te netjes voor je.
Hoe lang heb je al niet meer gesext? Wat is je leukste sexfantasie? welk boek lees je? Met welke smurf kom je het meest overeen en waarom vind je dat? Wat wil je later worden als je groot bent? Hoeveel geld heb je momenteel op zak? Wat heb je je ouders nooit durven vertellen? Heb je wel eens meegedaan aan een gangbang? Heb je wel eens sex gehad met 2 vrouwen?
Oh ja en waarom heb je de lengte van je pik opgemeten?
Dit bericht is gewijzigd op 24-08 15:10.
|
|
|
|
vrienden willen alleen maar de bal |
|
|
|
|
robotdevil
|
Geplaatst op 24-08-2011, 17:08 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
- das al weer een tijdje geleden - eeehh heb zo veel fantasieën, om er nou een uit te kiezen.... - wat? boek? Laatste wat ik gelezen heb was er een voor mijn werk. - de droomsmurf, ben ook maar aan het dromen - oud - lunchgeld, ohh nee das alweer op - oei... das lastig, maar waarom wil je dat nou weer weten? - nope - ook nog niet (veel gemist in mijn 33 jaar, dus)
- welke man heeft dat nou niet gedaan?
|
|
|
|
And yet hell is so hot! Ahh ha ha hah! |
|
|
|
|
|