|
allientje
|
Geplaatst op 29-07-2011, 12:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo,
Na een overweldigende reeks reactie na de vorige oproep ben ik weer op zoek naar nieuwe onbesneden piemels ! Ik heb een nieuw mail-adres geopend speciaal voor jongens die in aanmerking willen komen voor een speciale behandeling.
Ben je voorzien van zoiets moois dan mag je reageren, echter graag alleen als je ook aan de volgende eisen voldoet:
1. Je bent niet ouder dan 30 jaar en bent onbesneden 2. Je weet wat edging inhoudt en kan mij dat kan uitleggen 3. Je jezelf kan beheersen en dus weet je handen thuis te houden 4. Je produceert voorvocht 5. Je jezelf kan schikken in het feit dat ik de baas ben 6. Je kan accepteren dat ik mij niet ga uitkleden 7. Je kan accepteren dat er niet 'meer' zal gebeuren 8. Je naast acceptatie van punt 6 en 7 er ook niet om gaat vragen ! 9. Je kan accepteren dat het in principe een eenmalige afspraak zal zijn en dat smeken/zeuren om vaker geen zin heeft en het dan ook niet zal gebeuren !
Kan je hier aan voldoen dan kan ik je een ultieme ervaring bieden !! Je kan een berichtje met wat details EN EEN FOTO VAN JE PIEMEL sturen naar anne4skin@gmail.com
Ik kan niet garanderen dat ik altijd terugmail. Bevalt de foto en je berichtje dan stuur ik altijd een reply. Een reply met discrete foto's van een geslaagde date met een dating.nu bezoeker als beloning volgen als je in de top-list eindigt.
Groetjes,
Ann
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|