|
Becca
|
Geplaatst op 28-07-2011, 13:07 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Whatever you give a woman, she will make it greater. Give her sperm, she will give you a baby. Give her a house, she will give you a home. Give her groceries, she will give you a meal. Give her a smile, she will give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So if you give her crap, be ready to recieve a ton of shit!
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
johnnie_d
|
Geplaatst op 28-07-2011, 17:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
allemaal de schuld van adam
Adam roept uit tot God: “Heer, ik heb een probleem.” “Wat is het probleem, Adam? ” vraagt God. “Heer, ik weet dat U mij geschapen heeft en me omringd hebt met deze prachtige tuin en al deze prachtige dieren. Ik waardeer alles wat U mij hebt gegeven, maar ik ben gewoon niet gelukkig “, antwoordt Adam. “Waarom is dat Adam”, vraagt God. “Heer, ik weet dat U deze plek voor mij heeft gemaakt, met al dat heerlijke eten en al die prachtige dieren, maar ik heb niemand om het te delen met en ik ben eenzaam”, legt Adam uit aan God. “Nou Adam, in dat geval heb ik de perfecte oplossing. Ik zal een vrouw voor je te creëren “, zei God tegen hem. Verbijsterd vroeg Adam: “Wat is een vrouw, Heer?” God antwoordt: “Deze vrouw zal de meest intelligente, gevoelige, zorgzame en mooiste wezen zijn dat ik ooit heb gemaakt. Ze zal zo intelligent zijn, dat ze kan bedenken wat je wilt voordat je het wilt. Ze zal zo gevoelig en zorgzaam zijn, dat ze elke stemming aanvoelt en weet hoe je je gelukkig weet. Haar schoonheid zal wedijveren me die van de hemel en de aarde. Ze zal voor je koken en schoonmaken en alles doen wat je vraagt, zonder ooit te klagen. Ze zal voldoen aan elke sexuele behoefte en fantasie die je ooit zult bedenken. Ze zal je kinderen krijgen en opvoeden zonder klachten. Deze vrouw zal de perfecte metgezel voor je zijn.” “Wow! Dat klinkt goed, “riep Adam. “Waar is ze?” “Niet zo snel”, zei de Heer. “Een vrouw zo fantastisch gaat je wat kosten.” “Hoeveel”, vroeg Adam. “Een arm en been”, antwoordde God. Adam dacht een moment na en antwoordde toen: “Wat krijg ik voor een rib?”
|
|
|
|
zonder woorden had het hier leeg geweest, nu staat er niks |
|
|
tumbleweed
|
Geplaatst op 10-10-2011, 19:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 28-07-2011, 13:07 Becca schreef:
Whatever you give a woman, she will make it greater. Give her sperm, she will give you a baby. Give her a house, she will give you a home. Give her groceries, she will give you a meal. Give her a smile, she will give you her heart. She multiplies and enlarges what is given to her. So if you give her crap, be ready to recieve a ton of shit!
|
zow! daar is echt over nagedacht....
|
|
|
|
ik ben niet volslagen gek, sommige stukjes ontbreken |
|
|
|
|