|
jenneke_001
|
Geplaatst op 21-07-2011, 13:26 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
ik heb zin om deze avond een man te pijpen met een grote dikke lul !!!!! huidskleur maakt niet uit zoalng het maar verzorgd en een grote is !!!!
ik zoek :
- een man van tussen de 30j en de 45j - iemand die in de buurt van ravels woont, - iemand die zich kan verplaatsen met auto naar ravels - een middelmatig gebouwd iemand, liefs nie te dik - ik vind het ook wel lekker om mensen van andere huidskleur te zuigen - iemand met discretie - iemand met een verzorgde lul - liefs geschoren - !!!!!! iemand met een grote lul !!!!!!! - het liefste zuig ik je zonder condoom als je dat goed vindt, ik heb geen ziektes ofzo, mer ik wil je voelen klaarkomen in men mond en dan lekker je zaad doorslikken
mijn geile fantasie is eigenlijk dit : dat we in ravels aan kerk afspreken en dat je daar met de auto heen komt ik stap in en we rijden ergens naar een rustig plekje, of als je in de buurt woont naar u thuis
als u in de buurt woont , wil ik bij u thuis terwijl je in de zetel zit je broek open maken en men hand in u onderbroek steken en die pik van je in men mond nemen ik blijf je lekker hard zuigen tot je heerlijk klaarkom in mijn mondje en dan als we terug ner ravels rijden en je krijgt hem nog is recht dan zuig ik u nog is lekker af ergens
met de auto, rijden we ergens naar een rustig plaatsje ik weet er wel 1 zijn dan als we ergens zijn wilk zelf je broek los doen en je lul uit je broek halen ik wil ook het liefste op men knieën zuigen
dit wil ik ong. doen rond 23.00 en we hebben een uur de tijd want om 0.00 vertrek ik op reis
dit wil ik vanavond bij 1 iemand doen, wie is de gelukkige ? ik hoop dat ik iemand vind want heb er wel zin in !
ahja ik vind het ook wel geil voor een zwarte te pijpen, ik wil echt is weten hoe het voelt om te pijpen, dus hopelijk ben je er vlug bij!!
mss tot deze avond, laat iets prive weten, en als je wilt geef msn of een nummer ik ben een hetero met een vaste relatie mer ik zou toch graag is rukken en pijpen
Dit bericht is gewijzigd op 21-07 13:30.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|