|
man18x55
|
Geplaatst op 14-07-2011, 11:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Soms,..blij slecht weer zit ik in de Metro!
En,....? Lees ik de krant,..de gratis Metro.
http://www.metronieuws.nl/columns/worstelen-met-de-vagina/SrZkgl!CpCeVNZDOAtQ/
Onlangs had ik een ontmoeting met een vagina. Altijd weer een spannend moment, want ik kom niet iedere dag een vagina tegen. Ik moet wel toegeven dat ik niet overdreven veel moeite doe om nieuwe vagina’s te leren kennen, want ik ben er nogal huiverig voor. Best gek, want ik heb er in mijn leven een stuk of veertig ontmoet, dus je zou verwachten dat ik er vrij relaxed mee omga, maar nee hoor. Vagina’s blijven voor mij mysterieuze, rare dingen. Ze zijn ook altijd zo donker en vochtig.
Veel mannen worstelen met vagina’s. Dat weet ik, omdat ik diepgravend research voor dit stukje heb gedaan. Aan maar liefst zes mannen heb ik gevraagd hoe ze dealen met de vagina. Keken ze toch even raar van op, van die vraag. Hadden ze niet verwacht. Na enig piekeren, kwam het antwoord in alle gevallen op hetzelfde neer: ‘Ik kloot maar wat aan.’ Dat herkende ik maar al te goed, want ik doe ook altijd maar wat. Ik druk ergens op, knijp ergens in, trek ergens aan. Eigenlijk wroet ik maar wat in het wilde weg, in de hoop dat ik onderweg de beruchte g-spot tegenkom. Als dat gekke ding al bestaat. Ook vroeg ik de mannen of ze met hun vrouwen wel eens over de vagina praten. Nooit, luidde het antwoord. Vrouwen praten wel vaak en graag over schoenen, maar hun vagina zwijgen ze dood. Dat maakt het er voor ons mannen niet gemakkelijker op natuurlijk. Komt nog bij dat 70 procent van de vrouwen een hekel aan haar vagina heeft. Dit verzin ik niet, dit is onderzocht. In Engeland, moet ik eraan toevoegen, maar het enige verschil tussen een Engelse en een Nederlandse vagina is volgens mij dat een Engelse vagina geen Nederlands spreekt. Maar holy shit: 70 procent! Dat zijn nogal wat vrouwen. Het is voor ons mannen ook niet voor te stellen, want wij zijn dol op onze pikkies. Daarom zitten we er ook zo graag aan; onze piemel is onze beste vriend.
Wat ik me dus afvraag: waarom is er geen handleiding voor de vagina? Met mooie, duidelijke plaatjes. En handige pijltjes, die de gevoelige plekjes aanwijzen. ‘Hier drukken voor het gewenste resultaat.’ Bij de meest simpele dingen zit een gebruiksaanwijzing, maar met zoiets ingewikkelds als een vagina moeten wij mannen het zelf maar uitzoeken. Leg zo’n handleiding neer bij de Gamma en de Media Markt en hup, weer een probleem de wereld uit.
Dit bericht is gewijzigd op 14-07 11:29.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Weinig dingen zeggen zo veel over iemand als zijn gevoel voor humor. |
|
|
|
|
|
|