|
Methios
|
Geplaatst op 13-07-2011, 10:07 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hallo allemaal,
Na een tijdje meegelezen te hebben toch maar besloten mijzelf te registreren. Er zijn helaas genoeg fake fora's en heb geen zin in onzin. Ik ben nu toch wel erg overtuigd hoor, het gaat hier wel erg gezellig/open en eerlijk aan toe goed om te lezen en zien !
Mijn naam is Raymond ik ben 31 jaren jong en kom uit Gelderland. Ben sinds een anderhalve jaar gescheiden.
Verder ben ik papa van 2 dochters. Ook ga ik weer naar school aankomende schooljaar, namelijk de opleiding voor psychiatrische verzorger.
Goed dit even in een notendop overmezelf.
Mochten jullie denken wat kom je hier doen ?
Ik ben niet opzoek naar een relatie of iets dergelijks, wel sta ik open voor gezelligheid humor gekke en leuke dingen En wie weet dat ik hier in de toekomst leuke contacten aan over houd.
Ik ben van mening dat dit hier 100% te vinden is !
Groetjes,
Raymond
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
It's me the single dad! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Methios
|
Geplaatst op 13-07-2011, 13:23 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wow ! wat een warm welkom zeg, super hoor!!
Op 13-07-2011, 11:58 waarheenvoor schreef:
Hoi hoi,
Welkom hier , leuk dat je jezelf voorstelt.
En als je net zo gek bent als ons, een beetje buiten De lijntjes denkt, niet alles serieus neemt wat wij zeggen. Als je van taart, spekkies, M&M's ( behalve de blauwe) en Boobs houdt dan zit je hier goed.
|
Het is maar goed dat ik gek ben absoluut buiten de lijntjes denk, ik heb het idee dat ik wel hierbij pas haha. Hmm taart boobs spekkies en M&M's welke zullen we eens kiezen ?!
Ik denk dat ik de blauwe spekkies kies welke op de boobs naast de M&M's liggen !
Even zonder flauwekul, Meetings lijkt me hartstikke leuk ligt er natuurlijk aan in welke uithoek al dan niet er een gehouden wordt. Ik ben momenteel (helaas) niet meer in het bezit van een auto (die heeft mijn ex helaas). Mocht er iets georganiseerd worden wat goed te bereiden is met het OV dan ben ik zeker van de partij. (mits ik mijn dochters heb natuurlijk)
Nogmaals super deze warme welkom, ik kijk uit naar alle gekke en gezellige gesprekken!
Groetjes
Raymond
Dit bericht is gewijzigd op 13-07 13:23.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
It's me the single dad! |
|
|
|
|
|
|