|
Aldorean
|
Geplaatst op 12-07-2011, 09:32 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik zoek niets maar was eens benieuwd naar hoe dat allemaal gaat !?
Zag een stukje op tv over dat er steeds meer klachten over zijn en dat ze er strenger op gaan controleren. Ik ben toen eens gaan nadenken en kwam tot de conclusie dat ik nog nooit ergens buiten iemand sex heb zien hebben ( en dan bedoel ik natuurlijk niet de kalverstraat ).
Waar gebeuren dit soort dingen? Komen daar alleen maar homo`s op af of is dit voor hetero`s ook goed te doen ?
Help ik zit met vragen 
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Normaal en serieus , dus graag ook zo behandelen ! |
|
|
waarheenvoor
|
Geplaatst op 12-07-2011, 11:13 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Google eens op buitensex locaties. Ik ben zelf laatst naar een naaktstrand geweest bij Almere. Niet voor de sex , maar omdat ik het zo warm had. En daar werd gewoon gesext. Dat wordt daar gedoogd nu. Een paar jaar geleden hebben ze ook geprobeerd om het tegen te houden. Met extra politie controle en zo.
Maar nu is het zo als je naakt wil recre-eren dan moet je voor aan het strand zijn. En als je achteraan gaat liggen daar wordt gesext.
Wij als stel werden wel heel erg bekeken en begluurd daar door aangeklede mannen. Wijwaren dus ook snel weer weg.
|
|
|
|
vrienden willen alleen maar de bal |
|
|
|
|
|
|
Aldorean
|
Geplaatst op 12-07-2011, 16:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ik ga wel eens ergens kijken idd 
Ik heb het Twiske in Oostzaan en Spaarnwoude om de hoek dus 2 locaties. Is het trouwens raar als er gewoon iemand ( ikzelf ) komt aanrijden even kijkt en weer wegrijd ? Ik wil namelijk niet in de weg zitten van mensen ( eventueel ooit weleens zelf proberen hoor in de buitenlucht ) want das niet netjes.
|
|
|
|
Normaal en serieus , dus graag ook zo behandelen ! |
|