|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crazy-chick007
|
Geplaatst op 08-07-2011, 00:09 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
1) Webmaster , mijn allerliefste webbie.. Hij is sexy , lief , knap , eerlijk , spontaan en staat altijd voor me klaar.. Ik hou gewoon van Webbie.. 
2) Pet , uitgegroeid tot mijn Msn-maatje.. In goede in slechte tijden.. Of ik nu wil uithuilen of lachen.. Hij is er voor me.. En hij heeft natuurlijk de looks ..
3) Nomiz , zijn intelligentie en onnozele gepraat maakt hem enorm sexy.. En bovendien hang ik aan zijn muur..
Dit bericht is gewijzigd op 08-07 00:09.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
wie zijn eigen weg kiest kan nooit worden ingehaald..... |
|
|
Onno61
|
Geplaatst op 08-07-2011, 00:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
sure ... A little bit of Monica in my life A little bit of Erica by my side A little bit of Rita is all I need A little bit of Tina is what I see A little bit of Sandra in the sun A little bit of Mary all night long A little bit of Jessica here I am A little bit of you makes me your man
|
|
|
|
Relaxte getrouwde Man uit Amsterdam zoekt Vrouw of stel voor MV of MVM dates (liefst vaker). Ik ben hetero met positieve bi-ervaring. |
|
|
Patricia1964
|
Geplaatst op 08-07-2011, 00:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
1) Scorpio61, mijn lief zet ik natuurlijk op nr: 1. Mijn heerlijke man waarmee ik ontzettend kan lachen, heerlijk vrijen en die mij heel veel steun biedt in moeilijke tijden.
2) D_ennis, moet voor mij echt op nr: 2 omdat hij een onuitwisbare indruk op mij heeft gemaakt. Een heerlijke man!
3) Man18x55, heerlijk om te zien, leuk om mee te praten en geweldige humor.
|
|
|
|
heb de hoofdprijs al |
|
|
|
|
|
|