|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Patricia1964
|
Geplaatst op 08-07-2011, 00:17 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 08-07-2011, 00:03 crazy-chick007 schreef:
1) Patricia , gewoon omdat ze patricia is .. Extreem leuke , lieve , eerlijke vrouw..
2) Becca , enorm lieve gastvrije meid
3) Voorbijganger , she's cute
|
Dank je wel CC, je laat me blozen!
Ik pieker me suf over een top 3 want ik kan meer met een top 5 of zo .
1) CC, omdat ik met niemand anders zo gezellig en spannend heb gechat. Verder een geweldig krachtige vrouw met heerlijke humor en niet te vergeten bloedmooi.
2) Voorbijganger, waar ik meteen van onder de indruk was toen ik haar zag. Wat een adembenemende schoonheid. Maar achter die schoonheid zit een intelligente vrouw die een goed gesprek niet uit de weg gaat. Prachtige combinatie
3) Becca, als ik aan haar denk dan krijg ik een lach op mijn gezicht. Zo positief, zo energiek, lief en lekker gek en oooh wat kan ze heerlijk kroelen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
heb de hoofdprijs al |
|
|
|
|
|
|
waarheenvoor
|
Geplaatst op 08-07-2011, 18:21 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
tja pffffffffff
op 1. Tink, omdat ze haar bed uitleende:en haar foon, bonnen ruilen/////Angie voor het luisterend oor en het pizza eten midden in de nacht (jammer van de champignons) en een keer een geld willen geven ///////Bex voor de gekste ervaringen, behangen om 1 uur 's nachts. Zenne die mij mijn hobby weer heeft terug gegeven ben bij boek 3 En niet te vergeten Dutch, die eindelijk een permanentje heeft genomen.
En het kenmerkende van de dames (en heer) is dat ze altijd voor mij klaar staan, Ik nooit had verwacht dat er achter deze vele onzin zulke lieve mensen zitten
Dit bericht is gewijzigd op 08-07 18:23.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
vrienden willen alleen maar de bal |
|
|
|
|
|