|
Voorbijganger
|
Geplaatst op 06-07-2011, 10:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
naar aanleiding van aantal berichten hier......eigenlijk best raar...met vrouw kan ik zomaar lichamelijk contact hebben zonder dat ik daarbij voor haar iets voel...wel sympathie, maar niet meer.....ze mag zelfs de taalfouten maken maar ...met mannen lukt het niet......mannen moeten iets extra hebben dan geslachtsorgaan in de vorm van piemel... X-factor dat is oneerlijk...maar het is gewoon zo... ik vergeef aan een vrouw veel meer dan aan een man.......hoe zit het bij andere dating-mensen?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
denbosch.... |
|
|
|
|
henk073
|
Geplaatst op 06-07-2011, 10:27 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het is ook zo dat veel vrouwen BI zijn, of zeggen te zijn. Daarbij is niet duidelijk of ze BI-seksueel of LesBI's zijn. Op chatsites zeggen ze vaak in hun profiel dat ze een hetero voorkeur hebben en als ze online zijn is het ineens van "geen interesse in mannen". En dat ze alleen met vrouwen willen kletsen. Sowieso is het voor mannen al niet makkelijk op datingsites, vrouwen zijn van nature (soms onhaalbaar) selectief, maar een goed gesprek heb ik ook wel eens zin in. Voor mij moet er een klik zijn, want ik vind het fijn als beiden plezier beleven.
Aan taalfouten heb ik ook een hekel. Soms zie je zulke kromme tekst, dat je denkt of de lagere school wel is afgemaakt. En dan haak ik ook al af ja.
|
|
|
|
op zoek naar een leuk vriendinnetje |
|
|
Becca
|
Geplaatst op 06-07-2011, 10:40 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Gelukkig heb ik dan nog net de basisschool afgemaakt en kan ik daardoor redelijk spellen. Maar lieve Henk ik denk dat je het punt mist. In mijn opinie gaat het er ditmaal eerder over hoe je jezelf opstelt tegenover vrouwen danwel mannen, in plaats van hoe zij zich opstellen tegenover anderen. Uiteraard kan ik het met mijn enkel basisschoolafsluitbewijs en (jawel) strikdiploma, het mis hebben.
Wat betreft het selectiever zijn met betrekking tot mannen dan vrouwen denk ik niet dat ik daar last van heb. Gelukkig heb je als vrouw zijnde het recht om de ene dag onredelijk selectief te zijn en de volgende dag er geen moer om geven wie er in welke hoeveelheid in je bed ligt.
Voor mannen ben ik dus niet selectiever dan voor vrouwen. Alleen hanteer ik misschien selectie criteria die niet voor iedereen vanzelfsprekend of ook maar duidelijk zijn.
Wanneer je je op een bepaalde manier opstelt zul je een bepaald soort mensen aantrekken. Dat maakt deze wereld zo interessant. Voor degenen onder ons die nog geloven in eeuwig durende liefde, zonsondergangen en prinsjes en prinsesjes op witte paarden, is dat misschien niet vatbaar.
Lieve voorbijganger... Grijp maar eens gewoon een leuke vent van straat zonder te bekijken in welke staat van perfectie hij zich bevindt. Gegarandeerd fun 
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
misslovely2010
|
Geplaatst op 06-07-2011, 10:41 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik ben volledig biseksueel, en geloof me dat komt niet zo voor voor als men denkt. Ik heb een hekel aan de mannen die denken dat het maar gewoon een moment opname is en aan de vrouwen die het doen voor de fun. Ik heb relaties met vrouwen en mannen gehad. Tegenwoordig is het een hele hype "om het met hetzelfde geslacht te doen", terwijl ze dus echt een duidelijke hetero voorkeur hebben als het erop aankomt.
Ik kan dus van zowel mannen als vrouwen juist heel veel hebben of niet, dat ligt compleet aan de persoon.
|
|
|
|
Wie niet Waagt, Wie niet Wint, Wie niet Naait... Heeft pech |
|
|
|
|
|
|
crazy-chick007
|
Geplaatst op 06-07-2011, 11:21 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik vraag/eis eigenlijk net zoveel van een man als een vrouw..
Ook een vrouw moet de zogenaamde X-factor hebben.. Ik zoek gewoon een aantal dingen in een mens.. Ongeacht of diegene nu man of vrouw is..
Voor de rest snap ik Miss ook heel goed.. Meiden zoenen wat in een discotheek.. Meer nog voor het feit dat ze een man op geilen dan dat ze elkaar echt leuk vinden.. En noemen zich zelf dan bi.. Maar of ze dat ook echt zijn ??
|
|
|
|
wie zijn eigen weg kiest kan nooit worden ingehaald..... |
|
|
cowboyhoed
|
Geplaatst op 06-07-2011, 16:00 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik denk dat vrouwen over het algemeen iets liever/zachter zijn dan (veel) mannen.
Misschien dat het daardoor komt dat je je sneller en makkelijker prettiger en vertrouwd voelt en je dus ook sneller en makkelijker helemaal open stelt?
* cowboyhoed vraagt zich af of dit topic begonnen is adhv onze Griekse dekhengst
|
|
|
|
Het is niet belangrijk of je wint of verliest, het is belangrijk of ik win of verlies. |
|
|
|
|
draak29
|
Geplaatst op 06-07-2011, 18:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
wellicht is ook het probleem dat mannen vaak direct zijn, en vrouwen heel geraffineerd. dan is er ook nog het feit dat op de meeste dating-sites het aanbod vrouw/man scheef is en derhalve de vrouwen "overspoeld" met berichten en daardoor kunnen ze ook veel selectiever zijn. Het is nou eenmaal niet zinvol om een pm te sturen met de tekst " ik ben die en die en ik heb een paal van X centimeter en ik wil wel" ik denk wel dat de meeste mannen lagere eisen stellen aan een partner dan vrouwen, maar dit lijkt me een meer algemeen verschijnsel. Een man gaat doorgaans voor een keer sex en dat was het, voor de vrouwen doorgaans een echte "date" . Veel mannen zien vrouwen als speelbal, iets wat je minder aantreft bij vrouwen over het algemeen.
enkele uitzonderingen daargelaten uiteraard
|
|
|
|
waarom altijd waarom ? |
|
|
misslovely2010
|
Geplaatst op 06-07-2011, 19:23 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 06-07-2011, 18:35 draak29 schreef:
wellicht is ook het probleem dat mannen vaak direct zijn, en vrouwen heel geraffineerd. dan is er ook nog het feit dat op de meeste dating-sites het aanbod vrouw/man scheef is en derhalve de vrouwen "overspoeld" met berichten en daardoor kunnen ze ook veel selectiever zijn. Het is nou eenmaal niet zinvol om een pm te sturen met de tekst " ik ben die en die en ik heb een paal van X centimeter en ik wil wel" ik denk wel dat de meeste mannen lagere eisen stellen aan een partner dan vrouwen, maar dit lijkt me een meer algemeen verschijnsel. Een man gaat doorgaans voor een keer sex en dat was het, voor de vrouwen doorgaans een echte "date" . Veel mannen zien vrouwen als speelbal, iets wat je minder aantreft bij vrouwen over het algemeen.
enkele uitzonderingen daargelaten uiteraard
|
nou draakje, daar geef ik je in mijn geval ongelijk in, ik hoef al dat eromheen gedraai niet zo. Ik ben direct en je krijgt ook lik op stuk als me iets niet aanstaat, dat verwacht ik ook van de wederpartij.
|
|
|
|
Wie niet Waagt, Wie niet Wint, Wie niet Naait... Heeft pech |
|
|
|
|
|
|