|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cowboyhoed
|
Geplaatst op 06-07-2011, 16:05 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Hahahaha lach maar, ik heb er echt pilletjes voor gehad.
Zonder dollen, ik had uitreiking, een paar biertjes gehad. Ik was alleen heel vroeg thuis (20.00) en ik kwam op het geniale idee om dating.nu eens vol te spammen.
Dat doe ik wel vaker als ik drank heb gehad. (sommige mensen hier weten wat ik bedoel )
PS: laatst inderdaad een pilletje toegeschoven gekregen en deze per ongeluk genomen, ik dacht dat het mondverfrisser was. Echt gebeurd verhaal! Ik heb urenlang overal de mooiste kleuren en geluiden gezien en gehoord haha. Maar nee, dat was niet gisteravond 
Dit bericht is gewijzigd op 06-07 16:07.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Het is niet belangrijk of je wint of verliest, het is belangrijk of ik win of verlies. |
|
|
Biglove
|
Geplaatst op 06-07-2011, 17:17 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Geeft niet kerel en doe vooral wat je niet laten kunt......Enne....alsnog gefeliciteerd...
Je verhaal over onbewust een pilletje innemen doet me denken aan mijn eerste en enige (overigens slechte) ervaring met PCP ofwel Angel dust... Lang geleden...... heeeeeeeel lang geleden nam ik op een, overigens heeeeel fout maar oergezellig feestje, een trekje (lees: een paar enorme hijsen) van een joint die de rondte deed... Althans ik DACHT dat het een gewone joint was.... Achteraf bleek het ding een behoorlijke hoeveelheid Angel dust te bevatten.... In tegenstelling tot Pixie dust is PCP zwaar hallucinerend en op de terugweg in de auto was ik er van overtuigd dat er een roze olifant achter het stuur zat. Het besef dat een olifant, laat staan een roze olifant, de auto bestuurde alsmede de andere waanbeelden die ik zag, brachten mij ertoe uit het raam van de auto te moeten kotsen.... Helaas zat ik achter in een kleine coupe, die achterin alleen maar een klapraampje had.... Nadat ik eerst mijn hoofd tegen het raam had gestoten en het daarna volledig had ondergekotst, deed degene voor mij zijn raam open....want de lucht was niet te harden... Dus ik wurm mijn hoofd langs de stoel van de bijrijder en steek mijn hoofd door het raam en deed verwoede pogingen om de rest van mijn maaginhoud zoveel mogelijk buiten de auto te deponeren. Helaas is het niet verstandig om je hoofd uit het raam te steken als je zo'n 100 km per uur op de snelweg rijdt.... de kans is dan namelijk erg groot dat je bril (die ik toen nog droeg) van je hoofd waait.... Dus inderdaad...auto stilgezet langs de kant... vrienden (inclusief de roze olifant) op zoek gegaan naar mijn bril...uiteindelijk gevonden en hij was zowaar nog heel ook.... De rest van de nacht heb ik, op meer dan innige wijze, de liefde bedreven met de toiletpot alsof ik met mijn hoofd tussen de dijen van een bloedmooie vrouw zat...
Kortom....een avontuur om nooit meer te vergeten, laat staan te herhalen... Sometimes life is a ball......
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst..... |
|
|
|