|
uwslet
|
Geplaatst op 16-06-2011, 10:13 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste aankomende Meester/ meesterres,
Ik ben thelma en wil graag UW slet en slavinnetje zijn. Ik zou graag dingen uitvoeren die U wilt en dan stuur ik U uitgebreide verslagen terug. Ik hou vooral van dat U bijv. de volgende opdrachten naar me toe mail: bijv.: Dat ik dingen in mijn slaafse kutje/ poepgat moet stoppen Dat U me van wat slaap ontzeg Dat U heel erg let op typfouten Dat U zegt dat ik dingen wel en niet moet eten* uwslet laat afvallen Dat ik knijpers op mijn lichaam/ tepels klemt Kleding aan wat u wilt En natuurlijk van heel veel straffen
Vandaag en morgen heb ik in ieder geval vrij en heb tot 16.00 uur het huis alleen
Ik stuur vanwege privacy en omdat ik een vriend heb (zal ik het niet verder over hebbn hoor) geen foto's.en ik doe ook niks via cam en telefoon of ontmoetingen SORRY SORRY
Ik hoop heel snel een MESSTER/ MEESTERRES te hebben
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
uwslet |
|
|
|
|
aestuare
|
Geplaatst op 22-06-2011, 19:28 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi sletje,
Ik vond je oproep zo geil dat ik wou reageren. Ik zou graag uw meester zijn en opdrachtjes bezorgen. Uiteraard wil ik achteraf uitgebreid verslag ontvangen over de opdracht, hoe hij verlopen is.
Laat even weten of je nog interesse hebt en dan kunnen we elkaar via de mail eerst wat beter leren kennen. Ik heb zelf ook een vriendin dus discretie is even belangrijk voor mij.
Kusje, Aestuare
|
|
|
|
|
|
|
johnnie_d
|
Geplaatst op 22-06-2011, 21:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
oke oke oke
nou ben ik het fucking zat slet
vanaf nu ben ik je meester
je eerst opdrachtis dat je een oproep plaatsen dat niemand meer reageerd op je fucking ouwe (herhaalde) oproep en dat ik je meester bent
verder wacht je stil tot ik je iets vraag
zo niet dan neuk ik je zo hard in je reet dat je voorlopig schijt als een nijlpaard
|
|
|
|
zonder woorden had het hier leeg geweest, nu staat er niks |
|
|
|
|
|
|
kirnetro
|
Geplaatst op 01-07-2011, 04:15 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Gij zegt meester maar voor jou ist ja meester, graag meester. Ge moet als een lekkere rollade ingepakt worden en daarna met heet kaarsvet besprinkelt worden. Daarna ga je op de knietjes in een outfit naar mijn keus en spank ik je op een manier die hard maar lekker is...dan stop ik mijn dikke vleesstaaf in je mondje en tijdens de penetratie noem jij de meest vieze woorden. Mmmmm slaafje van me. Jij stuurt nu een geil pm naar je nieuwe meester.
|
|
|
|
Ben je geil of wil je een koekje |
|
|
|
|
|
|