Littletiger Geplaatst op 22-05-2011, 17:43
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey, hey!

Dit tijgertje is op zoek naar iets spannends ... ben jij een knappe vent, verzorgd, ondeugend, tussen de 25 en 35 en op zoek naar Fun (mailtjes, chat, ...), woonachtig in de buurt van de Belgische kempen?  

Stuur me een PM !  

Grtz Klein tijgertje ...

meld dit bericht aan een moderator

Als je dčnkt dat je er bent, ben je er net niet. 
pb964 Geplaatst op 23-05-2011, 20:46
gebruiker
Verstuur privé bericht

You've got mail

Menn0 Geplaatst op 30-05-2011, 14:29
gebruiker
Verstuur privé bericht

.

Dit bericht is gewijzigd op 30-05 14:30.

cowboyhoed Geplaatst op 30-05-2011, 22:32
user icon
verwijderd
Verstuur privé bericht

Op 30-05-2011, 14:29 Menn0 schreef:
.

Dit bericht is gewijzigd op 30-05 14:30.

Goed punt!

Het is niet belangrijk of je wint of verliest, het is belangrijk of ik win of verlies. 
nomiz Geplaatst op 31-05-2011, 02:02
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 30-05-2011, 22:32 cowboyhoed schreef:
[...]

Goed punt!

Inderdaad een goed punt, maar nu weet littletiger nog niet wat voor een halfgod ik ben. Heus, kleine tijger, ik zou uren met u willen dansen op een zee van woorden en aan onze relatie bouwen zodat het waarheid zou worden. Ik woon niet in Kempen, maar een kemphaan ben ik wel. Verder ben ik verzot op beukenootjes en rozemarijn. Ik zou best graag de jouwe willen zijn. Samen hand in hand, zie je het al voor je?

Je ouders zouden mij hun zegen geven en als dank zou ik je heel mijn leven teder bedienen onder nog nader bepaalde voorwaarden, die dan in een contract vermeld zouden worden. Ook zou je mijn ouders mogen ontmoeten en zelfs zouden jouw ouders mijn ouders mogen ontmoeten en andersom. Zij zouden elkaar dus mogen ontmoeten. Onze kinderen zouden familie van elkaar kunnen zijn, maar adoptie is ook een optie. Ik ben verder dol op leuke dingen doen en dat is tevens mijn liefste hobby. Voorlopig althans, want ik heb mijn zinnen op jouw gezet.

Wat let je om op deze leuke man te reageren. Het hele pakket staat voor je klaar.

xxx

Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. 
strongmen Geplaatst op 22-07-2011, 09:26
gebruiker
Verstuur privé bericht

...

Dit bericht is gewijzigd op 22-07 09:28.