|
|
|
|
|
|
|
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 31-05-2011, 02:02 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Inderdaad een goed punt, maar nu weet littletiger nog niet wat voor een halfgod ik ben. Heus, kleine tijger, ik zou uren met u willen dansen op een zee van woorden en aan onze relatie bouwen zodat het waarheid zou worden. Ik woon niet in Kempen, maar een kemphaan ben ik wel. Verder ben ik verzot op beukenootjes en rozemarijn. Ik zou best graag de jouwe willen zijn. Samen hand in hand, zie je het al voor je?
Je ouders zouden mij hun zegen geven en als dank zou ik je heel mijn leven teder bedienen onder nog nader bepaalde voorwaarden, die dan in een contract vermeld zouden worden. Ook zou je mijn ouders mogen ontmoeten en zelfs zouden jouw ouders mijn ouders mogen ontmoeten en andersom. Zij zouden elkaar dus mogen ontmoeten. Onze kinderen zouden familie van elkaar kunnen zijn, maar adoptie is ook een optie. Ik ben verder dol op leuke dingen doen en dat is tevens mijn liefste hobby. Voorlopig althans, want ik heb mijn zinnen op jouw gezet.
Wat let je om op deze leuke man te reageren. Het hele pakket staat voor je klaar.
xxx
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|
|
|