|
E_va
|
Geplaatst op 30-04-2011, 21:18 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Okey. Hier gaan we dan ik moet er nu toch echt ECHT weer aan geloven. Alweer wat langer dan een jaar geleden vond ik op deze manier een heel geschikte sekspartner. Nu is het misgelopen door een stom misverstand. Het komt er vooral op neer dat er geen vertrouwen meer was en je begrijpt zonder vertrouwen geen “relatie”.
Maarrrr nieuwe ronde nieuwe kansen! Voor mij maar ook voor die ene man die waarschijnlijk nog veel beter bij mij past. Wie ik ben? Ik ben net 25 jaar geworden ik woon in Amsterdam ben bijna klaar met m’n studie aan de universiteit. Ik heb licht blond haar blauwe ogen en ben 1.73 lang ik heb een grote B cup, een normaal postuur (maat 38) plus wat rondingen.
Ik ben dol op spanning en avontuur, ik hou van gezelschap, kletsen en een goede discussie. Ik zoek vooral iemand waar ik geweldige seks mee kan hebben maar het lijkt me ook heel leuk om daaromheen nog leuke dingen te doen. Zoals wat drinken, een etentje, naar het strand een keertje een hotelletje pakken dat soort dingen. Klinkt dit allemaal nog goed? Dan een aantal punten die ik voor mij belangrijk zijn: - Ik ben op zoek naar iemand die in Amsterdam woont of heel erg in de buurt (waar je ook kunt ontvangen). - Ik hou enorm van dominante mannen dus ben je dat of heb je daar interesse in dan zit je bij mij zeker goed. In het bijzonder heb ik interesse in seks onder dwang. - Verder zoek ik iemand in de leeftijd van 25 tot 35 jaar.
Passen wij bij elkaar? Dan zou ik heel graag een bericht van je ontvangen zodat we foto’s en wat meer informatie kunnen uitwisselen.
X Eva
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|