Johnvg Geplaatst op 29-04-2011, 21:26
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi,

Voor mijn vrouw, 44 jaar, slank, zoek ik (44j) een leuke, wellicht wat onderdanige jonge man die zij kan aftrekken. Meerdere jongens is misschien ook wel leuk...
Bij de juiste klik is er misschien nog wel meer mogelijk.

Zij vindt het prettig als haar door mij gezegd wordt wat zij "moet" doen. Daarom zoeken we iemand die NIET dominant is, geen haantjesgedrag vertoont en zich hierin kan vinden.

Voor haar is het belangrijk dat je schoon, fris en een normaal denkend persoon bent. Liefst een vrij rechte, kort geschoren of kale pik hebt van normale lengte tot iets groter.
Leeftijd zeg maar vanaf een jaar of 20 tot 30, kijk maar. Ervaring niet belangrijk !

Nog wel even dit, het gaat hier NIET om een soort foto-uitwisselingsaktie maar willen van jou wél een fatsoenlijk, duidelijke foto van je gereedschap hebben.

Later zullen we ook om een herkenbare foto vragen, gewoon om een indruk van je te krijgen. Je hoeft geen fotomodel te zijn...
Deze foto kun je wellicht ergens uploaden zodat ie niet gelinkt kan worden, mocht je daarover inzitten.

Wij komen zelf uit de omgeving Hardenberg, het makkelijkst zou zijn als jij ook uit deze omgeving komt zodat we makkelijk kunnen afspreken.

Omdat het weer alweer beter wordt zou het misschien leuk zijn om e.e.a. buiten te doen, kunnen we misschien op een parkeerplaats of bij De Oldemeyer afspreken.
Thuis bij ons zou op zich ook geen probleem zijn.

Voor reacties: jvg@live.nl

Groeten,

John.

Dit bericht is gewijzigd op 29-04 21:29.

meld dit bericht aan een moderator