|
|
|
|
|
|
|
|
|
tumbleweed
|
Geplaatst op 28-04-2011, 08:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
euhm, in een notedop:
uitslapen wakker worden kijken of er nog wat te eten is aankleden (of niet) berichten afluisteren mail checken toch maar aankleden oja, er was nog eten verder zie ik wel ( hangt af of er geen mail, berichten of andere onzinnigheid is) biertje pakken met de jongens nog maar biertje dan oja, weer wat eten kijken of de whiskey voorraad nog op peil is als het bier op is daar mee verder gaan kijken of we nog ergens een steak ofzo kunnen begaan er schijnt nog drank te zijn uiteindelijk stranden tussen de lappen om vervolgens lekker brak weer wakker te worden
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
ik ben niet volslagen gek, sommige stukjes ontbreken |
|
|
cowboyhoed
|
Geplaatst op 28-04-2011, 08:56 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Nou hier is maar 1 gracht en daar met 100.000 man over varen lukt niet, dus de kans is klein dat we een plekje bemachtigen.
De grote markt Groningen en de vismarkt zal wel pakvol staan met mensen, podiumpje, de straten vol met mensen net als altijd op koninginnedag. En dan is het de kunst om met een groepje mensen tussen de menigte door te lopen en door zoveel mogelijk op te vallen zo min mogelijk op te vallen.
Oh ja, en heel veel bier natuurlijk.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Het is niet belangrijk of je wint of verliest, het is belangrijk of ik win of verlies. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|