|
qurious
|
Geplaatst op 19-04-2011, 15:51 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Wie zou mee willen doen aan een gangbang. Dit is nl al een hele tijd een fantasie van mijn vriendin. We zijn op zoek naar ongeveer 5 mannen en minimaal een vrouw die mee zouden willen doen. Niet te oud max 40 en blank. Ze valt nu eenmaal niet op getinte mannen, en en locatie is ook wel belangrijk. Ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan maar misschien zijn hier mannen of stellen die wel evaring met zoiets hebben? Dan hoor ik graag jouw/jullie ervaring of misschien is er een stel waarbij wij eens mee zouden mogen doen. Wij zijn beide 34 slank en geschoren.
We horen het graag.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
Williamf
|
Geplaatst op 19-04-2011, 16:35 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Op 19-04-2011, 15:51 qurious schreef:
Wie zou mee willen doen aan een gangbang. Dit is nl al een hele tijd een fantasie van mijn vriendin. We zijn op zoek naar ongeveer 5 mannen en minimaal een vrouw die mee zouden willen doen. Niet te oud max 40 en blank. Ze valt nu eenmaal niet op getinte mannen, en en locatie is ook wel belangrijk. Ik heb zoiets nog nooit eerder gedaan maar misschien zijn hier mannen of stellen die wel evaring met zoiets hebben? Dan hoor ik graag jouw/jullie ervaring of misschien is er een stel waarbij wij eens mee zouden mogen doen. Wij zijn beide 34 slank en geschoren.
We horen het graag.
|
ik wil wel 
|
|
|
|
|
|
|
Becca
|
Geplaatst op 19-04-2011, 17:31 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
ik geloof dat er duidelijk om ervaring wordt gevraagd,
maar goed, misschien kunnen jullie de sfeer eens gaan proeven in een club, op een gewone of gangbang avond, daar kom je zeker weten mensen tegen met dezelfde hobby en die kunnen jullie vast wel het een en ander vertellen aan ervaringen
succes
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
qurious
|
Geplaatst op 20-04-2011, 23:57 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het was nou juist niet de bedoeling om naar een club te gaan maar thuis vind ik ook geen prettig idee. Dat is en blijft prive. De wens van haar is er wel dus we vragen om mannen of een stel dat mee wil doen en als die al eens de ervaring hebben gehad om te vertellen hoe dat was. We hoeven echt geen details alleen hoe was de ervaring en wat heeft het toegevoegt aan je leven of viel het tegen. We hebben al 2 kandidaten dus nog een stel of vrouw zou zeer welkom zijn.
|
|
|
|
|
|
|
cbrlover
|
Geplaatst op 24-04-2011, 22:45 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 20-04-2011, 23:57 qurious schreef:
Het was nou juist niet de bedoeling om naar een club te gaan maar thuis vind ik ook geen prettig idee. Dat is en blijft prive. De wens van haar is er wel dus we vragen om mannen of een stel dat mee wil doen en als die al eens de ervaring hebben gehad om te vertellen hoe dat was. We hoeven echt geen details alleen hoe was de ervaring en wat heeft het toegevoegt aan je leven of viel het tegen. We hebben al 2 kandidaten dus nog een stel of vrouw zou zeer welkom zijn.
|
Hoi, ik heb daar wel een paar ervaringen mee.Zowel goede als slechte. Ik begrijp heel goed dat je dit prive wilt houden omdat er genoeg mensen zijn die er anders over denken, vooral erna. Zelf ben ik 46 (man) en heb wel eens met een betaalde gangbang mee gedaan maar dat was echt niks. Hou het klein en gezellig met de juist gestemde mensen en je zult een geweldige avond hebben.
|
|
|
|
Fase 2 |
|
|
|
|
|
|