|
cowboyhoed
|
Geplaatst op 14-04-2011, 16:39 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Er is al een topic over de voornamen van mensen. Maar ik ben wel benieuwd geworden (naar aanleiding van iemands reactie in dat topic) hoe mensen aan hun nickname komen.
Mijn naam 'cowboyhoed' heb ik gekozen omdat ik in mijn kamer op de televisie een grote rode cowboyhoed heb liggen. Ik zag hem, en dacht: dat is leuk.
En jullie? Hoe komen jullie aan je nickname?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Het is niet belangrijk of je wint of verliest, het is belangrijk of ik win of verlies. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnnie_d
|
Geplaatst op 14-04-2011, 20:19 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
juwelen moeten eerst geslepen worden rozen hebben doorns
cowboys hebben sporen
gvd noem die doos gewoon snoepie,sweety.schoonheid , stuk, poppetje, engeltje,schat, of dur echte naam ( met de toevoeging: wat ben je toch mooi mijn...........sweety.schoonheid , stuk, poppetje, engeltje,schat, of dur echte naam ( met de toevoeging: wat ben je toch mooi mijn........... sweety.schoonheid , stuk, poppetje, engeltje,schat, of dur echte naam ( met de toevoeging: wat ben je toch mooi mijn........... sweety.schoonheid , stuk, poppetje, engeltje,schat, of dur echte naam ( met de toevoeging: wat ben je toch mooi mijn...........
|
|
|
|
zonder woorden had het hier leeg geweest, nu staat er niks |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
johnnie_d
|
Geplaatst op 14-04-2011, 20:31 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
johnnie_d is een naam die ik al eerder gebruikte ergens anders
viel me op dat het toch wel de aandacht van de dames trok dussssss heb ik hem hier ook gebruikt.
ben trouwens zelf de eerste om te zeggen dat ik niet op uhm lijk. maarrrrrr het eerste contact is gelegd
vroeger gebruikte ik namen als freedy van freedy johnston ( mijn favourite singer/songwriter)
maar die ken niemand
op een chat, die dood en verrot is inmiddels, ben ik wel is "favourit son in law" geweest.
en dat werk net als johnnie_d
|
|
|
|
zonder woorden had het hier leeg geweest, nu staat er niks |
|
|
|
|
|