|
lekker900
|
Geplaatst op 07-04-2011, 21:47 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Beste mensen,
Ik zit echt met een ontzettend groot dillema.
Ik ben altijd op vrouw gevallen nooit anders geweest maar tot laatste, er komt een jongen van precies dezelfde leeftijd werken bij ons. Sindsdien ben ik denk ik verliefd ofzo en die jongen gedraagt zich ook zo naar mij en we wouden zelf al samen stiekum zoenen als grap maar hij zei dat hij dat echt met mij wel wil doen zelfs. en meer.
m'n mond viel open en stond te trillen, maar ik viel altijd op meisjes en ik heb zelfs met meisjes geneukt en nu dit!
Wat moet ik hiermee? gewoon doen en kijken of het wat word/vindt?
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Snowbie
|
Geplaatst op 07-04-2011, 22:14 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Maar als je er wel voor open staat ... waarom zou jij je gevoel niet volgen? Je kunt toch met iets kleins beginnen en dan kijken hoe jij je daar bij voelt? Misschien ben je wel biseksueel? En al zou je ontdekken toch op jongens te vallen, so what? Okay, het is voor jezelf misschien nu even schrikken, maar volgens mij heb je meer te winnen dan te verliezen.
|
|
|
|
|
|
|
cowboyhoed
|
Geplaatst op 07-04-2011, 22:56 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
Ik heb het ook uitgeprobeerd om te kijken of het wat voor mij was, ik vond het niet lekker. En dat was alleen maar zoenen. Dus probeer het uit, als het goed voelt voelt het goed, en zul je moeten accepteren dat je ofwel biseksueel ofwel homo bent. Dat voel je wel aan een zoen...
En weet je? Dat is geen schande, je mag homo of biseksueel zijn. Er zijn er duizenden van. Wees niet bang, en experimenteer. Hoe sneller je voor jezelf zeker weet waar je echt op valt, des te beter het is.
Je oproep 'HELP wat te doen' klinkt alsof je schrikt van je geaardheid. Maar wees er maar niet bang voor, als het erop aan komt is het gewoon een onderdeel van je, en als je dat onderdrukt is dat een grote fout.
Succes met proberen!
|
|
|
|
Het is niet belangrijk of je wint of verliest, het is belangrijk of ik win of verlies. |
|
|
trymeout
|
Geplaatst op 08-04-2011, 01:21 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 07-04-2011, 21:47 lekker900 schreef:
Beste mensen,
Ik zit echt met een ontzettend groot dillema.
Ik ben altijd op vrouw gevallen nooit anders geweest maar tot laatste, er komt een jongen van precies dezelfde leeftijd werken bij ons. Sindsdien ben ik denk ik verliefd ofzo en die jongen gedraagt zich ook zo naar mij en we wouden zelf al samen stiekum zoenen als grap maar hij zei dat hij dat echt met mij wel wil doen zelfs. en meer.
m'n mond viel open en stond te trillen, maar ik viel altijd op meisjes en ik heb zelfs met meisjes geneukt en nu dit!
Wat moet ik hiermee? gewoon doen en kijken of het wat word/vindt?
|
laat het maar gebeuren........ Ga je niet slechter van worden, waarschijnlijk wel gelukkiger...... Diederik
|
|
|
|
biman zoekt geile seks met jongen/man, vrouw of stel, van zacht en teder tot groepsex en gangbang |
|
|
|