|
|
|
aaaa
|
Geplaatst op 03-04-2011, 17:19 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
nou kijk aan. dat is nog eens een bijzondere wens. en natuurlijk spreek ik niet voor andere, maar zou het niet kunnen zijn dat er hier genoeg mensen zijn die hier een schuilnaam gebruiken met een rede? mijn voornaam is echter geen geheim, maar voor nu nog erg leuk om niet te vertellen. dit om meerdere redenen. ik ben undercover namelijk .
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
hetro |
|
|
|
|
ingevbgh
|
Geplaatst op 03-04-2011, 18:33 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
aanspreken met nicks vind ik niks ik begrijp ni goed waarom een voornaam zo'n probleem is undercover ok dat zijn uitzonderingen maar dan kan ik ook zeggen: ik werk op een gevoelige afdeling van de staat ik heb hier zowel mijn voornaam en gezicht blootgegeven als op msn mijn familienaam dus ja ....
waarom mensen zonder dergelijke reden zelfs hun voornaam geheim houden tja vreemd
|
|
|
|
Welk groter wapen bestaat er dan een vijand te bekeren? |
|
|
|
|
Becca
|
Geplaatst op 03-04-2011, 18:36 |
|
verwijderd
Verstuur privé bericht
|
voor mij is het niet geheimhouden, een groot aantal mensen weet hoe ik heet, waar ik woon, en zijn vrij om me midden in de nacht wakker te bellen ook.
ik denk dat het maar net is wat je belangrijk vindt. en voor mij, het maakt mij niet uit hoe mensen over me denken, maar ik heb ook andere mensen om rekening mee te houden, en daarom, houd ik diverse zaken wat meer prive, wat betekent dat ik dat deel met wie ik kies, en niet met iedere gek die besluit hier een kijkje te komen nemen
xxx
|
|
|
|
Hot as Hell.... Lips of an Angel.... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ingevbgh
|
Geplaatst op 03-04-2011, 19:04 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
de meeste bij mij zijn zonder ergens hun nick te vermelden daarom dacht ik vooruit en wilde een lijstje maken zodat wie ik ook op msn krijg die opt lijstje staat geen mysterie meer was maar ik kan het ook gewoon vragen en iedereen blijven vragen die nieuw is wel vreemd dat men dat ni uit zich zelf doet op msn tenslotte is neem ik aan ni de helft van de leden van deze site actief in in de informatiebranch
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ingevbgh
|
Geplaatst op 03-04-2011, 19:16 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
das waar daar ben ik me bewust van: zowel qua partners als werkgevers maar een voornaam levert normaal geen probleem op al is dat inderdaad ni verstandig om er op te gokken ik ben ook van plan een stuk terughoudener te zijn
ps: jullie kunnen ip bans uitdelen heb ik gelezen dus doet deze website aan ip registratie dat bevindt zich in de grijze zone want de privacy wetgeving laat het gebruik van dergelijke gevens door ni bevoegde ni toe alleen de betrokkenen mogen dat of de staat in geval van een verband met een misdrijf
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ingevbgh
|
Geplaatst op 03-04-2011, 19:29 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
yup het is best wel grappig hoe werkgevers screenen , het is daarom bijzonder interessant dat ook mensen met een vaste job daar rekening meehouden Ikzelf heb een tijdelijk contract dat weldra afloopt, ben volop aant solliciteren.
Ja en neen. Als je wil kan je dat via een omweg maar dat is strafbaar .
Dit bericht is gewijzigd op 03-04 19:30.
|
|
|
|
|
|
|