Diedje Geplaatst op 28-03-2011, 16:38
verwijderd
Verstuur privé bericht

Hallo allemaal,

Na lang twijfelen of ik dit wel kon doen en of dit wel de juiste manier is heb ik voor mezelf de knoop doorgehakt en besloten de stoute schoenen aan te trekken....

Sinds 4 maanden is er een einde gekomen aan een relatie tussen mij en mijn (ex)vriendje wat voor mij de weg open stelde om op zoek te gaan en het verwezenlijken van mijn fantasie waar mijn ex nooit iets van wilde weten, een trio met 2 jongens.

Eventjes iets over mijzelf: ik ben een goed uitziende 22 jarige vrouw, 68 kilo, 173 lang, blauwe ogen en donker haar. Ik studeer psychologie aan de Universiteit van Tilburg en mijn hobby's zijn: reizen, uitgaan en zwemmen.

Ik ben dus op zoek naar 2 jongens/mannen die met mij samen de avond van hun leven willen meemaken. Graag van tevoren een band opbouwen om elkaar beter te leren kennen en weten dat het vertrouwd en veilig is waarna we na ''de daad'' het contact weer minderen. Ik ben niet op zoek naar een vaste (seks)relatie.

Het zou fijn zijn als 2 jongens zich tegelijk melden maar als jongen alleen is ook prima. Jongens/mannen in de leeftijd van 20-35, geschoren, niet dik en hygiënisch! Het liefst mannen die niet uit de regio Breda-Tilburg komen.

Je mag mailen met een leuk voorstel of via hier een privé-berichtje sturen met daarin een leuk verhaaltje over jezelf en wat jouw wensen zijn.   

Mijn mail is: diedebekers@hotmail.com

Groetjes, Diede Bekers(mijn achternaam is niet echt ivm mijn privacy)

Dit bericht is gewijzigd op 28-03 16:38.

meld dit bericht aan een moderator

nieuwsgierig meisje