|
ingevbgh
|
Geplaatst op 23-03-2011, 12:35 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi Ik ben Inge,bijna 23. Woonachtig te Gent. Heel mijn leven al, ik heb dus nog nooit ergens anders gewoond. Een liefhebber van sci fi, fantasy en andere boekgenres.
Hobbies: MA ( martial arts) meer bepaald wushu, hockey (vroeger), nu: MMORPG'S maar geen dure abonnements games zoals Wow ed, ik probeer zelf ook romans te schrijven.
opleiding: secundair:menswetenschappen hoger: psychologie aan UGent : masterproef: ging over datingbureau's en sites. burgerlijke staat: single, thuiswonend na 4 jaar kot, omwille van mijn slaapstoornis was dat wel nodig, ik was zo ook dichter bij de campus
werk: belgische federale justitie informatieanalyst ( vooral werkwijze van criminelen en ook hun motivatie voor hun daden )
Objectieven op deze site :
don't: ik zoek geen relatie, seks, dates , massa gore praat en allerhande versie 's van webcamseks
do's : uitbreiding kennissenkring, mogelijk zelfs mijn vriendenkring ,de meetings interesseren me ook wel in dat verband.
Excuses: ik kom juist uit de academische wereld en werkt in de justitiële met veel ambtelijke teksten dus als mijn taalgebruik wat raar aandoet dan weet je waarom. Verder ben ik belgische en spreek en schrijf ik belgisch, tamelijk correct , nederlands.Maar vermits er nogal wat verschillen zijn tussen belgisch en nederlands nederlands bij deze mijn verontschuldigingen.
Goed wie nog iets wil weten vrage het , en u zal ontvangen.
ps: Aan iedereen die afgelopen vrijdag me pb's stuurden : mijn pc crashte en deze keer definitief. Ik heb afgelopen weekend een nieuwe besteld via postorder. Mijn oprechte excuses maar ik kon dus niet antwoorden.Ook niet uitloggen vandaar dat ik waarschijnlijk dagen non stop ingelogd leek. :.) Ondertussen heb ik mijn crashding weer up and running gekregen maar dat is nauwelijks een verbetering ten overstaan van er gene te hebben, pb's kunnen traag beantwoordt worden. Maar ookal werkt de postkamer nog zo traag , er komt antwoord.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Welk groter wapen bestaat er dan een vijand te bekeren? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nmf30
|
Geplaatst op 23-03-2011, 18:10 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-03-2011, 12:35 ingevbgh schreef:
Hoi Ik ben Inge,bijna 23. Woonachtig te Gent. Heel mijn leven al, ik heb dus nog nooit ergens anders gewoond. Een liefhebber van sci fi, fantasy en andere boekgenres.
|
Kom je wel is op de FACTS-beurs die de laatste jaren in Gent was? Niet dat ik zo'n super sci-fi fan ben maar zo'n beurs is wel is interessant.
Hoedanook welkom op het forum, en leuk dat er ook nog is Belgische vrouw van zich laat horen op dit forum!
|
|
|
|
Wereldrecordhouder regeringsonderhandelen! |
|
|
|
|
Sirx
|
Geplaatst op 24-03-2011, 00:25 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hey Inge, welkom. Tamelijk correct Nederlands is al heel wat, en iemand die het woord "vermits" op een juiste en natuurlijke manier weet te gebruiken scoort bij mij sowieso al hoog. We zien je bij de volgende meeting dan? Toevallig is die nog in jouw buitenland ook 
|
|
|
|
Ik zou zo graag twee armen vinden die me lang en lief omhelzen zouden. |
|
|
|
|
ingevbgh
|
Geplaatst op 24-03-2011, 08:33 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
hoi allemaal bedankt voor de reactie 's
ik heb een aantal vragen gehad, als ik er vergeet dan antwoord ik er later op ben nu juist wakker : waarom juist deze site ja dat is een goede : omdat ik hem al kende en omdat op sommige andere, daar valt het plots stil en dan hoor je plots niets meer .
Hier dat wist ik is dat anders. Ik weet ook wel dat je als vrouw komende hier en geen dates ea zoekende menig man ontgoochelt maar ja ... bovendien kan daar later altijd een mouw aangepast worden wie weet
Dus bij deze iedereen een goede morgen en tot later , als mijn nieuwe pc er is zal ik hier vaker kunnen zijn.
|
|
|
|
Welk groter wapen bestaat er dan een vijand te bekeren? |
|
|
|
|
|
|