Flo1980 Geplaatst op 21-03-2011, 13:53
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hoi,

Via enkele omzwervingen kwam ik uit bij jullie forum, waar vraag en aanbod op het gebied van lichamelijke verlangens bij elkaar komen. Mijn vak is het maken van kunstfoto's, die uiteindelijk leiden tot boeken en internationale exposities. Ik ben aangesloten bij galerie Flatland. Dat is dezelfde galerie waar o.a. fotograaf Erwin Olaf bij aangesloten is.

Afgelopen zomer ben ik afgestudeerd aan de kunstacademie in Den Haag. Mijn laatste project ging over hoe mensen met elkaar omgaan op kantoor. Nu richt ik me op de privé-sfeer. Een project over  de liefde. Ik wil tonen hoe mannen en vrouwen elkaar vinden in de slaapkamer, zonder de vulgaire of overromantische hollywoodcliche's, maar gewoon hoe het is.

Ik werk met twee flitslampen om het moment te bevriezen, associaties op te roepen met theater en film, en om er een soort stilleven van te maken. Meerdere mensen versmolten tot 1 vorm.
Met name de taal van de lichamen interesseert me, op de foto's is het gezicht niet te zien. Ik kies geen foto zonder je toestemming, en gebruik de beelden enkel voor kunstdoeleinden. Dit zet ik zwart op wit in een contract. Dit heb ik eerder ook zo gedaan met mijn kantoorserie.

Jullie zouden me enorm helpen door me toe laten in je verborgen wereld. Het wordt echt heel mooi. Het lijkt me een eer om samen met jullie een kunstwerk neer te zetten. Natuurlijk krijg je een afdruk en het boek wanneer dat af is.
Mochten jullie vragen hebben, mail me dan gerust (floflo80@gmail.com).

Vriendelijke groeten,

Florian

meld dit bericht aan een moderator

steventje71 Geplaatst op 23-03-2011, 01:21
gebruiker
Verstuur privé bericht

pb

zeg gewoon wanneer en waar, dat gaat sneller ... :-) date welkom, no fake, let's cum :-) 
Flo1980 Geplaatst op 25-03-2011, 13:14
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Heel erg bedankt alvast voor degenen die me een privebericht hebben gestuurd en voor de mensen die hier gereageerd hebben. Ik had mijn email adres niet goed getypt, het moet zijn: foflo80@gmail.com

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust,

vriendelijke groeten, Florian