Eskimo-dh Geplaatst op 15-03-2011, 17:58
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey!

Gisteren heb ik me aangemeld en ik vind het heerlijk hoe mensen hier zo open zijn over waar ze allemaal van kunnen genieten. En helemaal fijn om dat genot lekker met elkaar te delen. Ik hoop hier wat meer mensen tegen te komen die ook kunnen genieten van alles waar je van kan genieten in dit leven. Lekker doen wat je op het moment fijn vindt zonder zorgen en zonder moeilijke dingen, puur genieten.
He en ik weet niet wat het is, maar van de zon wordt ik altijd behoorlijk geil haha. Hebben jullie dat ook? Oef, ik merk terwijl ik dit typ al dat de lente al flink in aantocht is!

Dan zal ik mij meteen even voorstellen, want hoewel internet een vrij onpersoonlijk iets is, is dit toch een redelijk persoonlijk forum lijkt me.
Ik woon in Den Haag en ik vind het heerlijk om het vrouwelijk lichaam te masseren. Sowieso vind ik het heerlijk om een vrouw intens te zien genieten. Als je na de massage zin krijgt in meer, wat waarschijnlijk gaat gebeuren, dan laat ik je graag nog wat andere kneepjes voelen en ervaren. Nu moet ik zeggen dat mijn agenda vrijwel altijd vol staat met allemaal mooie dingen. Maar ik vind het altijd leuk om te contacten. En dan zien we wel.

Verder zal ik nog wat meer rond klikken. Ik ben erg benieuwd naar de personen op dit forum. Ik zie tussen de regels door al dat er een redelijk actieve harde kern is, klopt dat? En zijn jullie ervaringen met dit forum allemaal zo gaaf als ik me op het moment aan het voorstellen ben?

Misschien tot ziens

Dit bericht is gewijzigd op 15-03 17:59.

meld dit bericht aan een moderator

22, fit, fijn en ontzettend hetero ;-) 
Sirx Geplaatst op 15-03-2011, 18:04
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey Eskimo,

Leuk dat je je even voorstelt, ook al noem je je naam dan niet (maar dat kan ik me voorstellen, uit privacy-overwegingen).

We zijn in ieder geval een stuk minder preuts over veel dingen dan de "gemiddelde" Nederlander ja, zoals een groot deel van zowel Utrecht als Rotterdam inmiddels kan beamen. En er is een harde kern van gezellige mensen ja, dus kom gerust een keer op een (al dan niet spontane) meeting en je hoort er zo bij

meld dit bericht aan een moderator

Ik zou zo graag twee armen vinden die me lang en lief omhelzen zouden.