|
Papabeer
|
Geplaatst op 20-02-2011, 22:27 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 03-05-2007, 14:27 Webmaster schreef:
Om je af te melden voor dit forum *( je account wordt dan verwijderd) dien je een berichtje te sturen naar de webmaster of één van de andere moderators. Je account wordt dan door hun verwijderd.
|
Dat is fijn om te weten, áls je jou account wilt laten verwijderen, maar dáár ben ik nog niet aan toe (het is vééééél te leuk hier!). Maar wat ik wél zou willen weten (en vele anderen met mij) is het volgende : Waarom kan ik niet op de Chatbox komen???? Ik ben niet de enigste hier bij Dating,Nu die hier last van heeft (lees maar eens bij de rubriek Vrouw zoekt man/Vreemd). Heb hier meerdere meldingen over gelezen van personen van wie het maar niet lukt om op de Chatbox te geraken, dus zal het niet alleen maar aan de gebruikers liggen.....(denk ik!). Mijn JAVA, en alle andere instellingen staan JUIST afgesteld, omdat ik de enigste persoon in dit huishouden ben die van deze PC gebruik maakt, en ik dus niet bang hoef te zijn dat iemand anders in mijn persoonlijke "dingetjes" gaat lopen zoeken (Alles waar een ander niets mee te maken heeft, heb ik gecodeerd). Ik (lees wij gebruikers) zou(den) hier graag een oplossing voor willen zien, om OPTIMAAL gebruik van de Chatbox te kunnen maken. Ik weet niet of U als beheerder(?) hier iets aan kunt veranderen, maar ik dien dit verzoek aan U tóch in (Wie niet waagt, die niet wint).
Vriendelijke groetjes van een geile Papa Beer.
Shit! Had dit eigenlijk als een privé-bericht willen versturen, maar is nu te laat..... Kom nú maar óp met jullie reacties, ik ben geduldig.
Dit bericht is gewijzigd op 20-02 22:29.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
Ben altijd geil met een damesslipje- broekje aan! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Papabeer
|
Geplaatst op 23-02-2011, 00:14 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 20-02-2011, 22:57 crazy-chick007 schreef:
Nou ik ben er.. Geen problemen onder vonden..
Weet alleen als je zo'n java dingetje in beeld krijgt dat je dan op No moet drukken.. Dat vertelde webbie mij in elk geval ..
|
Heb ik gedaan, en de chat werkt nog stééds niet! Wat een rotzooi is die chat! Zal tijd gaan worden dat dit eindelijk voor eens en voor altijd in orde gemaakt zal gaan worden, zodat een ieder die gebruik van de chat wil maken, er ook daadwerkelijk gebruik van KAN gaan maken!!!!! Tot zolang ga ik wel op andere chatboxen chatten, dan heeft men HIER tenminste geen "LAST" van mij!!!!!
Zorg er eerst maar eens voor dat de chat goed toegankelijk is, zónder het installeren van een één of andere "Prut" programma! Java is goed, maar die accepteerd de chatbox niet..... (wordt élke keer verteld dat ik JAVA moet installeren, terwijl ik de NIEUWSTE VERSIE AL HÉB!).
Ik wodt hier zo óntzettend (nou, ontzettend!) moe van.....
|
|
|
|
Ben altijd geil met een damesslipje- broekje aan! |
|
|
nomiz
|
Geplaatst op 23-02-2011, 00:24 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Het is inderdaad een kwestie van java de juiste toestemming te geven door te lezen en met yes of no te antwoorden.
Soms kan er dan alsnog een foutmelding komen, door een verbindingsfout of iets van dien aard. Maar het zal dan toch geregeld moeten lukken om op de chat te geraken.
Ik gebruik zelf Google Chrome i.c.m. Java standaard versie 6 update 20 en ondervind geen problemen. Ik kan mij wel voorstellen dat het voor een groot aantal mensen een uitdaging zal zijn, maar die selectieprocedure kan eigenlijk geen kwaad 
xx
|
|
|
|
Ik ben een man. Ik jaag op vlees maar ik vang dikwijls bot. |
|
|
Webmaster
|
Geplaatst op 23-02-2011, 14:37 |
|
administrator
Verstuur privé bericht
|
Gelukkig kunnen velen er wel in dus denk toch echt dat aan jou systeem ligt, zelfs met pda is inloggen heel eenvoudig alsmede op kale systemen van XP, Vista, Win7, Ubuntu 8 t/m 10.10
Misschien kunnen volgende links helpen:
Hoe kan ik Java downloaden en offline installeren voor een Windows-computer? http://www.java.com/nl/download/help/windows_offline_download.xml
Java Runtime Environment (JRE) inschakelen in de webbrowser : http://www.java.com/nl/download/help/enable_browser.xml
De cache van de webbrowser leegmaken: http://www.java.com/nl/download/help/webcache.xml
U bevindt zich achter een firewall of een proxyserver: http://www.java.com/nl/download/help/proxy_setup.xml
probeer dit serieus en zeg niet meteen dat alles al goed staat bij je, je zou de eerste zijn waarbij dit niet zou helpen ( of je moet niet weten hoe dit te doen)
Op 23-02-2011, 00:14 Papabeer schreef:
[...]
Heb ik gedaan, en de chat werkt nog stééds niet! Wat een rotzooi is die chat! Zal tijd gaan worden dat dit eindelijk voor eens en voor altijd in orde gemaakt zal gaan worden, zodat een ieder die gebruik van de chat wil maken, er ook daadwerkelijk gebruik van KAN gaan maken!!!!! Tot zolang ga ik wel op andere chatboxen chatten, dan heeft men HIER tenminste geen "LAST" van mij!!!!!
Zorg er eerst maar eens voor dat de chat goed toegankelijk is, zónder het installeren van een één of andere "Prut" programma! Java is goed, maar die accepteerd de chatbox niet..... (wordt élke keer verteld dat ik JAVA moet installeren, terwijl ik de NIEUWSTE VERSIE AL HÉB!).
Ik wodt hier zo óntzettend (nou, ontzettend!) moe van.....
|
Dit bericht is gewijzigd op 23-02 14:41.
|
|
|
|
|
|
|
Biglove
|
Geplaatst op 23-02-2011, 15:51 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Op 23-02-2011, 00:14 Papabeer schreef:
[...]
Tot zolang ga ik wel op andere chatboxen chatten, dan heeft men HIER tenminste geen "LAST" van mij!!!!!
|
Joechei, joechei, wat zijn wij heden blij....
Dat je graag een tenalady o.i.d. volzeikt moet je zelf weten.... dat je regelmatig dezelfde zeikberichten post...moet je ook zelf weten....maar ik vrees de dag dat je wel in de chat kan en ook daar ook de boel onder gaat lopen zeiken....
Dit bericht is gewijzigd op 23-02 15:51.
|
|
|
|
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst..... |
|
|
|
|
|
|