|
Sexplorer
|
Geplaatst op 16-02-2011, 17:36 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Na er een jaartje tussenuit geweest te zijn, ben ik weer op zoek, dus hier gaan we weer 
Ik zoek een jonge jongen (laten we zeggen rond de 18-20 jaar), die zin heeft om samen wat te experimenteren. Gaande van erotische massages (met happy end ), over spannend plezier op openbare plekjes, tot het wat hardere gehandboeide werk. Ben heel open minded op dit vlak, maar niet echt zware sm ofzo. Het liefst iemand met weinig tot geen ervaring, die ik wat kan bijbrengen, hoewel dit niet noodzakelijk is. Zelf heb ik wel enige ervaring, maar een mens kan altijd bijleren nietwaar.
Indien het klikt hoeft dit niet slechts bij seksuele activiteiten te blijven, maar andere interessante dingen samen doen lijkt me dan ook wel leuk. Voor alle duidelijkheid, ik ben niet in eerste instantie op zoek naar een echte relatie, eerder een 'moderne' vorm van de klassieke pederastie. Het lijkt me wel wat dit onderhand uitgestorven sociale construct dat in de klassieke oudheid zo prevalent was eens in "levende lijve" te verkennen
Indien interesse, gelieve pb te sturen
grtz
Zelf ben ik 27, woonachtig omgeving mechelen. Kan gemakkelijk ontvangen en verplaatsen.
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|