|
niceboy_body
|
Geplaatst op 06-02-2011, 11:49 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Ook toe aan wat ontspanning......aandacht en warmte? Kortom, een gezellige zwoele avond?
Ik zou me graag liefdevol en intiem laten masseren door een aardig en goedverzorgd stelletje.
Zelf heb ik zojuist een korte cursus in het geven van ontspanningsmassage gevolgd. Om mijn liefdevolle handen in beweging te houden kan ik jullie dus ook massage geven.
Het lijkt me erg spannend om elkaar zacht en teder te knuffelen en rustig op te winden. Ik ben dan ook niet eerder naakt bij een stel thuis geweest. Vriendinnetjes heb ik natuurlijk wel gehad,maar momenteel niet. En samen met een vriend hebben we elkaar laatst een paar keer bevredigd(iets dat nieuw, lekker en spannend voor me is) Vandaar nu mijn verlangen naar een jonge man en jonge vrouw samen(die ook nog eens gek op elkaar zijn en vallen op mooie jongens) Hier nog zomaar wat woorden die van toepassing zijn op mij;
Sportief, lang en slank.Rustig, geduldig en lief.Goedverzorgd, 25 jaar, leuke verschijning, bischierig en licht onderdanig.
Naar doorgewinterde swingers, drugs en platte seks ben ik dus niet op zoek. Mochten jullie je kunnen vinden in mijn oproep, dan lijkt het me leuk om met jullie in contact te komen!(Regio Noord-Holland) groetjes x
Rogier
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|