Willemf Geplaatst op 20-01-2011, 00:19
gebruiker
Verstuur privé bericht

Hey, ik vind het dus geil om gedragen jongensonderbroeken en gebruikte condooms op regelmatige bais van strikt heterojongens te kopen. Je moet dus wel 100% hetero zijn en een beetje ruimdenkend. Ik ontvang graag voor de kick. Het is dus een soort fetish. Ik vind het wel prettig om te weten hoe je er uitziet.
Als je regelmatig met condoom neukt, wil ik wel van je kopen. Je gedragen onderbroekjes met opgedroog zaad erin ook. Eventueel ook audiofiles van je vrijpartijen met meisjes.

Bedragen in ovreleg met in ieder geval 30 euro op de nieuwprijs van een onderbroek.

lijkt het je wat?

mzzl
Frits

meld dit bericht aan een moderator

dutch_celt Geplaatst op 20-01-2011, 00:25
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Op 20-01-2011, 00:19 Willemf schreef:
Hey, ik vind het dus geil om gedragen jongensonderbroeken en gebruikte condooms op regelmatige bais van strikt heterojongens te kopen. Je moet dus wel 100% hetero zijn en een beetje ruimdenkend. Ik ontvang graag voor de kick. Het is dus een soort fetish. Ik vind het wel prettig om te weten hoe je er uitziet.
Als je regelmatig met condoom neukt, wil ik wel van je kopen. Je gedragen onderbroekjes met opgedroog zaad erin ook. Eventueel ook audiofiles van je vrijpartijen met meisjes.

Bedragen in ovreleg met in ieder geval 30 euro op de nieuwprijs van een onderbroek.

lijkt het je wat?

mzzl
Frits

Vraag ik me toch echt af hoe je wil controleren dat die jongens echt hetero zijn

of dat die geluids opnames echt zijn

Dit bericht is gewijzigd op 20-01 00:26.

Single af 
Sirx Geplaatst op 20-01-2011, 07:51
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

Bedankt voor het aanbod per pb, trouwens

Ik zou zo graag twee armen vinden die me lang en lief omhelzen zouden. 
griffins Geplaatst op 20-01-2011, 22:11
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht

die condooms met opgedroogd zaad zou ik voorzichtig mee zijn , voor je het weet belanden ze op een plaats delict , en ben je het lijdend voorwerp bij Peter.R. de Vries
Het programma dat onderzoekt.........
Heb wel een Calvin Klein Boxer voor je evt

griffins 
johnnie_d Geplaatst op 20-01-2011, 22:58
user icon
gebruiker
Verstuur privé bericht

heb ff een hoertje gebeld  
ze wil ze bewaren en aan mij verkopen voor een tientje  

verkoop ze door voor 15 , en 3 voor 50