|
Anne1986
|
Geplaatst op 13-01-2011, 02:43 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
Hoi mannen,
Een poging van mij die hopelijk ergens toe zal leiden. Ik ben bijna 25 jaar woon en studeer in Amsterdam en ik hou heel erg van “goede”seks. Jammer genoeg heb ik dat nog bij weinig mannen kunnen vinden. Mijn goede voornemen is om zolang ik vrijgezel ben nog van mijn vrijgezel zijn te genieten. Vandaar dat ik via deze weg een “sekspartner” probeer te vinden die bij mij past.
Ik moet voordat je eventueel gaat reageren nog even zeggen dat ik een dominante man zoek. Ik ben niet op zoek naar echte SM of iets dergelijks maar ik word geil van een man die weet wat hij wilt en ook krijgt wat hij wilt. Voor veel mannen/vrouwen gaat het denk ik iets te ver maar een rapeplay vind ik bijvoorbeeld heel geil. Andere dingen die ik belangrijk vind zijn dat je in, of in de buurt van Amsterdam woont en we bij jou thuis af zouden kunnen spreken. En dat je leeftijd ergens tussen de 24 en 35 ligt.
Dan nog even kort over mij: ik heb blond haar blauwe ogen ik ben mollig ongeveer 170 lang en heb een grote B cup. Spreekt dit je tot nu toe allemaal aan… Dan is het nu wel tijd om me een berichtje te sturen
Groetjes Anne
|
|
meld dit bericht aan een moderator
|
|
|
|
|
|
|
Leoiv
|
Geplaatst op 14-01-2011, 09:39 |
|
gebruiker
Verstuur privé bericht
|
het lijkt als of een reactie ook geen lang leven beschoren is. Maar het kan naturlijk ook best zijn dat Anne al veel mailboxen heeft gevuld met zielige verhaaltjes eindigend in een betaalverzoek; niet kunnen ontvangen is naturlijk wel een beetje vreemd voor een single (moderator?)
Dit bericht is gewijzigd op 14-01 09:42.
|
|
|
|
sportief, 75 kilo |
|
|
Anne1986
|
Geplaatst op 14-01-2011, 11:01 |
|
gebande gebruiker
Verstuur privé bericht
|
@ Nick, bedankt voor je reactie ik heb nu even niet veel tijd maar stuur je snel een prive berichtje.
Ik zag de twijfels in dit topic en ik dacht ik zeg even dat ik in mijn inbox genoeg reacties heb gehad en heb ze bijna allemaal beantwoord. Ik kan eigenlijk niet ontvangen omdat ik een studentenwoning heb met een kleine slaapkamer en een hoogslaper waar je net rechtop kan zitten... en een huisgenootje. Dan is het ook nog eens heel gehorig. Niet echt bevordelijk voor een leuke seksdate...
Oja en niemand hoeft zich zorgen te maken dat ik er geld voor wil, want ik denk niet dat dat zorgt voor "normale seks".
Groetjes Anne
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|